کد خبر : 1641243 | 12 مهر 1398 ساعت 20:27 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

مارسلو مدافع برزیلی رئال مقابل گرانادا غایب است

مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید در دیدار مقابل گرانادا غایب خواهد بود.

مارسلو مدافع برزیلی رئال مقابل گرانادا غایب است

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم‌ترین مشکلات این فصل رئال مادرید، مصدومیت‌های متوالی بازیکنان این تیم در مقاطع مختلف و همین ابتدای فصل بوده و حالا زین‌الدین زیدان در دیدار دشوار مقابل گرانادا نمی‌تواند از مارسلو، مدافع باتجربه خود بهره بگیرد.

 

1421561

 

مارسلو در دیدار تاریخ 14 سپتامبر مقابل لوانته دچار آسیب‌دیدگی شد و اگرچه انتظار می‌رفت وی در دیدار مقابل گرانادا قادر به بازی کردن باشد، اما مصدومیت مارسلو در دیدار مقابل کلوب بروژ تشدید شده و مارکا مدعی شد در دیدار بعدی رئال مادرید در لالیگا نیز خبری از وی نخواهد بود.

 

مارسلو در دیدارهای مهمی چون بازی با پاری سن ژرمن، سویا، اوساسونا و اتلتیکو مادرید نیز غایب بود و حالا زیدان برای انتخاب مدافعان کناری خود مقابل گرانادا کار بسیار دشواری خواهد داشت. ناچو، مدافع اسپانیایی رئال مادرید که بازیکنی چند پسته به شمار می‌آید، بیش از دو ماه از میادین دور خواهد بود و فرلان مندی نیز دچار مصدومیت شده تا شرایط زیدان برای چینش خط دفاعی تیمش مقابل گرانادا دشوارتر شود.

 

گرانادا در این فصل فراتر از انتظار ظاهر شده و تنها با یک امتیاز اختلاف پایین‌تر از رئال مادرید در رتبه دوم جدول لالیگا قرار دارد؛ پس بی‌شک دیداری دشوار در انتظار شاگردان زیزو خواهد بود.

دیدگاه‌ها