کد خبر : 1641513 | 13 مهر 1398 ساعت 18:00 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: اینتر یک تیم کامل و خطرناک در حمله است

مائوریتزیو ساری سرمربی یووه، مصاف با اینتر را چالشی دشوار و البته جذاب ارزیابی کرد.

ساری: اینتر یک تیم کامل و خطرناک در حمله است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر و یوونتوس فردا در جوزپه مه‌آتزا برگزارکننده دربی ایتالیا خواهند بود. دیداری بین تیم های اول و دوم جدول که از اهمیتی دو چندان برخوردار است. یوونتوس در سال های گذشته معمولا نتایج خوبی برابر اینتر کسب کرده ولی شرایط نراتزوری در فصل جاری متفاوت از گذشته است.

 

 

1436423

 

 

مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس در نشست خبری این بازی گفت:« باید امروز روی برخی موارد برای بازی با اینتر تصمیم‌گیری کنیم و به جمع‌بندی برسیم. باید ببینم تمرین امروز چطور پیش‌ می‌رود. فردا بازی سختی مقابل تیمی قدرتمند خواهیم داشت. هیچ تیمی اما از پیش برنده نیست. من تنها دو تیم قدرتمند را می‌بینم که قرار است مقابل هم صف‌آرایی کنند. بازی در چنین دیدارهایی حس فوق‌العاده‌ای دارد. اینتر تیم کاملی است که در حمله خیلی خوب و خطرناک است. به نظر بازی زیبایی  خواهد شد.»

 

ساری ادامه داد:« باید به روند پیشرفت خود ادامه دهیم. در این مقطع از فصل هم تنها باید روی عملکرد خودمان تمرکز کنیم. میانگین بازپس‌گیری توپ ما نسبت به چند بازی اول بهتر شده و روی این موضوع تمرکز کرده‌ایم.

برناردسکی؟ پیشرفت او را در جریان تمرینات می‌بینم. او در لیگ قهرمانان عالی بازی کرد. در تقابل با اینتر هم باید بازی خودمان را با کیفیت لازم به نمایش بگذاریم، سپس اتفاقات بازی به ما خواهد گفت که نیاز به سازگاری با فازهای دیگر بازی داریم یا خیر.»

دیدگاه‌ها