کد خبر : 1641297 | 12 مهر 1398 ساعت 22:50 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

جیمی فلوید هاسلبنک:

تامی آبراهام باید به دنبال جایگاه هری کین باشد

جیمی فلوید هاسلبنک، مهاجم سابق چلسی مدعی شد هدف بعدی تامی آبراهام باید حضور در ترکیب ثابت تیم ملی انگلیس باشد.

تامی آبراهام باید به دنبال جایگاه هری کین باشد

به گزارش "ورزش سه"، درخشش فوق العاده و گلزنی های متوالی تامی آبراهام، مهاجم جوان چلسی باعث شد گرت ساوتگیت این هفته وی را برای اولین بار به اردوی سه شیرها دعوت کند. تامی آبراهام برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی رقیب دشواری چون هری کین را مقابل خود می بیند و جیمی فلوید هاسلبنک معتقد است هدف بعدی ستاره جوان چلسی باید گذر از سد هری کین باشد.

 

1435843

 

جیمی فلوید هاسلبنک گفت: "به عنوان یک بازیکن جوان وقتی آرزو می کنید فوتبالیست شوید، می خواهید در بالاترین سطح بازی کنید و این بالاترین سطح، فوتبال انگلیس است. تامی آبراهام حالا به تیم ملی انگلیس دعوت شده و باید خودش را با بهترین مهاجم فوتبال انگلیس مقایسه کند که در حال حاضر هری کین صاحب این عنوان است.

 

تامی آبراهام باید تلاش کند تا جایگاه هری کین در تیم ملی را به دست آورد. رسیدن به این هدف آسان نیست اما این مرحله بعدی اهداف تامی آبراهام خواهد بود. وی حالا به تیم ملی انگلیس دعوت شده است و حالا باید دید می تواند جایگاه ثابت خط حمله را به خود اختصاص دهد یا خیر؟

 

تنها راه برای تامی آبراهام این است که برای چلسی خوب بازی کرده و به گلزنی ادامه دهید و وقتی به اردوی تیم ملی انگلیس رفت، نشان دهد که می تواند در این سطح نیز موفق به درخشش و گلزنی شود."

دیدگاه‌ها