کد خبر : 1641352 | 13 مهر 1398 ساعت 10:40 | 70.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای نشریه فرانسوی درباره آینده ستاره فرانسوی در نوکمپ

لئو مسی، گریزمان را از بارسا فراری می‌دهد؟

نشریه فرانسوی Le10sport مدعی شد بارسلونا ممکن است تابستان آینده آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی تازه خریداری شده‌اش را به دلیل مشکلات او با لیونل مسی، به فروش برساند.

لئو مسی، گریزمان را از بارسا فراری می‌دهد؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتشار شایعاتی درباره رابطه نه چندان خوب بین لیونل مسی، ابرستاره آرژانتینی بارسلونا و آنتوان گریزمان هم‌تیمی جدید فرانسوی او و انکار این موضوع توسط منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا، حالا نشریه  فرانسوی  Le10sport نه تنها این شایعات را تایید کرده بلکه مدعی شد از منابع نزدیک به بارسا دریافته که این باشگاه کاتالان نگران رابطه منفی بین این دو ستاره بوده و ممکن است برای حل و فصل این مساله تابستان آینده گریزمان را به فروش برساند.

 

1440348

 

این در حالی است که بارسلونا در تابستانی که گذشت تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن گریزمان از اتلتیکو به خرج داد و سرانجام با پرداخت 120 میلیون یورو برای فعال کردن بند آزادسازی او توانست ستاره فرانسوی را به نوکمپ منتقل کند. اتلتیکو هنوز از بارسا عصبانی است و معتقد است در این انتقال حقوق باشگاه اتلتیکو رعایت نشده است.

 

گریزمان در فصل جاری تا کنون هفت بار با پیراهن آبی و اناری در لالیگا به میدان رفته و سه گل برای بارسا به ثمر رسانده. شایعات درباره رابطه بد گریزمان و مسی از زمانی آغاز شد که خود گریزمان علنا اعلام کرد که در برقراری رابطه با لیونل مسی مشکل دارد. گریزمان در آستانه دیدار بارسا با اینتر در لیگ قهرمانان درباره مسی گفت: "اینکه سعی کنیم همدیگر را بشناسیم برایمان سخت بوده. هر دوی ما خیلی به حرف زدن علاقه نداریم و مسی مدتی مصدوم بوده و در نتیجه در زمین تمرین هم فرصت چندانی برای کار کردن با هم نداشته‌ایم".

 

حالا  Le10sport به نقل از منابع خود می‌گوید باشگاه بارسلونا این ماجرا را جدی گرفته و حتی به این موضوع فکر می‌کند که تابستان آینده گریزمان را به فروش رسانده و به جای او سعی کند بار دیگر برای جذب نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن اقدام کند که می‌داند با لیونل مسی رابطه بسیار خوبی دارد.

 

1440349

 

مدیران بارسلونا معتقدند اگر برای به خدمت گرفتن نیمار پیشنهادی به PSG ارائه دهند که آنتوان گریزمان جزئی از آن باشد، این پیشنهاد آنقدر جذاب خواهد بود که مدیران باشگاه فرانسوی تاب و توان مقاومت در برابر آن را نخواهند داشت.

 

مسی، نیمار و لوئیس سوارز در زمان حضور هر سه در بارسلونا یعنی در حد فاصل سال‌های 2014 تا 2017 یک مثلث تهاجمی درخشان در این تیم تشکیل داده بودند و نام‌شان را به عنوان یکی از مرگبارترین مثلث‌های تهاجمی فوتبال مدرن تثبیت کردند. این سه ستاره در این مدت رابطه بسیار نزدیکی پیدا کرده‌اند ولی به نظر می‌رسد گریزمان نتوانسته و نخواهد توانست مثل نیمار با ستاره بزرگ آرژانتینی بارسا رابطه صمیمانه‌ای برقرار کرده و جایگاهش را در تیم کاتالان تثبیت کند.

 

دیدگاه‌ها