کد خبر : 1641565 | 13 مهر 1398 ساعت 20:44 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: بهتر است خوش شانس باشید تا خوب بازی کنید

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، تیمش را مقابل لسترسیتی شایسته پیروزی توصیف کرد.

کلوپ: بهتر است خوش شانس باشید تا خوب بازی کنید


به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز در دیداری دشوار و با پنالتی دقیقه 92 جیمز میلنر موفق شد در آنفیلد برابر لسترسیتی به برتری دست یافته و رکورد پیروزی های متوالی خود در این فصل را حفظ کند. یورگن کلوپ علیرغم تمجید از لسترسیتی، مدعی شد در مجموع جریان بازی تیمش بهتر از رقیب عمل کرده است.

 

1440664

 

یورگن کلوپ گفت: "ما در این دیدار پیروز شدیم و من فکر می کنم شایسته این نتیجه بودیم زیرا برای مدت طولانی در جریان بازی بهتر از حریف بودیم. لستر تیم فوق العاده ای است و آنها در 30 دقیقه از بازی خیلی خوب عمل کردند، اما وقتی این اتفاق رخ داد که وقتی سطح انرژی ما کاهش یافت و در 60 دقیقه اول ما تیم برتر زمین بودیم. به نظر می رسید لسترسیتی از تساوی راضی باشد اما ما به دنبال پیروزی بودیم.

 

واضح است که بدون فاکتوری به نام شانس نمی توان در تمام بازی هایی که ما بردیم به پیروزی دست یافت. در کل بازی ما سزاوار پیروز شدن بودیم و جیمز میلنر در دقیقه 95 با آرامش کار را تمام کرد. به قول قدیمی، بهتر است خوش شانس باشید تا خوب بازی کنید."

 

یورگن کلوپ معتقد است لحظات پایانی روی محمد صلاح و پیش از اعلام پنالتی روی سادیو مانه خطا بوده است. کلوپ در این رابطه گفت: "من صحنه را کامل دیدم و اطمینان دارم پنالتی بود. من فکر می کنم در سه سال اخیر به طور متوالی ما کمترین تیمی هستیم که کارت زرد دریافت می کنیم و بازیکنان لیورپول اهل تمارض نیستند."

دیدگاه‌ها