کد خبر : 1641686 | 14 مهر 1398 ساعت 14:04 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

هدف همه رفع تعلیق جودوی ایران است

واکنش کمیته‌المپیک به اختلاف علی‌نژاد و میراسماعیلی

سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک به اختلاف نظر به وجود آمده میان رییس فدراسیون جودو و رییس کمیسیون روابط بین‌الملل این فدراسیون واکنش نشان داد.

واکنش کمیته‌المپیک به اختلاف علی‌نژاد و میراسماعیلی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بعد از اینکه آرش میراسماعیلی ادعا کرد رییس کمیسیون روابط بین‌الملل کمیته ملی المپیک بدون اطلاع فدراسیون شکایت نامه‌ای را در دادگاه CAS ثبت کرده، علی نژاد در مقام پاسخگویی برآمد و ادعای رییس فدراسیون جودو را دروغ خواند!


میراسماعیلی بازهم جواب علی نژاد را داد تا اختلاف بین این 2 مسئول ورزشی بر سر ماجرای تعلیق جودو اوج بگیرد.


کیکاووس سعیدی، سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک امروز به این اختلاف نظر به وجود واکنش نشان داده و می گوید: «اصل ماجرا از بیرون مرزهای کشور هدایت شد. ما تمام توان و ظرفیت داخلی مدیریت خودمان را به کار گرفتیم که این مشکل را حل کنیم. آقای صالحی امیری بسیار در این زمینه پیش‌گام بودند. جلسات مختلفی برگزار شد که راهکار مناسبی برای رفع تعلیق موقت پیش‌بینی شود. دیدگاه‌های مختلفی بود و فدراسیون متولی این رشته است. اما یکسری بحث‌های حقوقی و تخصصی در بحث روابط بین‌المللی و دادگاه عالی ورزش داریم که این مسائل در کمیسیون امور بین‌الملل کمیته ملی المپیک مورد بررسی قرار گرفت. یکی از راهکار این بود که دفاعیه‌مان را برای CAS ارسال کنیم. فدراسیون هم تلاش خودش را انجام داده، هم وزارت ورزش و هم کمیته ملی المپیک و فدراسیون برای رفع این مشکل در تعامل هستند. گاهی هم ممکن است اختلاف نظر وجود داشته باشد اما در کل رویکرد این است که ما انشالله با هم تلاش کنیم تا این تعلیق را برداریم و نگرانی از جامعه جودوی کشور ما برطرف شود.»

دیدگاه‌ها