کد خبر : 1641708 | 14 مهر 1398 ساعت 15:44 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

صالحی‌امیری به تاماش آیان نامه نوشت

آخرین تلاش برای المپیکی ماندن کیانوش و علی‌حسینی

کمیته ملی المپیک برای حل مشکل کیانوش رستمی و سعید علی‌حسینی به فدراسیون جهانی نامه نوشت.

آخرین تلاش برای المپیکی ماندن کیانوش و علی‌حسینی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از غیبت سعید علی‌حسینی و اوت کردن کیانوش رستمی در مسابقات جهانی 2019 وزنه‌برداری، طبق اعلام فدراسیون شانس این 2 وزنه‌بردار برای حضور در المپیک 2020 به حداقل رسید.


بعد از اعتراض‌های صورت گرفته در روزهای اخیر و با توجه به اینکه فرصت ثبت‌نام برای حضور در مسابقات گزینشی سوییس به اتمام رسیده، کمیته ملی المپیک وارد عمل شده تا بلکه بتواند با مساعدت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری مشکل این 2 وزنه‌بردار رفع کرده و آن‌ها هم بتوانند برای حضور در المپیک توکیو تلاش کنند.


پس از نشست سه جانبه وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون وزنه‌برداری که روز گذشته در دفتر صالحی‌امیری رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد، مقرر شد با توجه به اهمیت موضوع بنا به درخواست فدراسیون وزنه‌برداری، نامه‌ای از سوی کمیته ملی المپیک به تاماش آیان رییس فدراسیون جهانی جهت مساعدت در اعزام کیانوش رستمی و سعید علی حسینی به مسابقات کسب سهمیه سوئیس آماده و ارسال شود.


پس از درخواست شفاهی و مکتوب مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری، این نامه صبح امروز و با امضای ریاست کمیته ملی المپیک خطاب به رییس فدراسیون بین المللی وزنه‌برداری ارسال شد.

دیدگاه‌ها