کد خبر : 1641820 | 15 مهر 1398 ساعت 01:20 | 43.2K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: اخراج دمبله مرموز بود

ارنستو والورده سرمربی بارسا 9 نفره شدن تیمش در بازی برابر سویا را غیرمنصفانه خواند.

والورده: اخراج دمبله مرموز بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در یک بازی برتر موفق شد سویا را با 4 گل شکست دهد تا مشخص شود به روزهای خوب خودش برگشته است. بارسا در 20 دقیقه اول تحت تاثیر سویا قرار داشت ولی به تدریج بر بازی مسلط شد و سوارز با قیچی برگردان تماشایی خود مسیر برای برتری پرگل را هموار کرد. ویدال، دمبله و مسی نیز گل های بعدی را به ثمر رساندند. بارسا بازی را به دلیل اخراج آرائوخو و دمبله 9 نفره به پایان رساند.

 

 

1441023

 

 

ارنستو والورده سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« این یک بازی دشوار و مهم برای ما بود. برتری 3-0 نیمه اول به اندازه کافی قاطعانه بود. سویا در نیمه اول شانس های خوبی را از دست داد و این نشان می داد که با برنامه وارد بازی شده بودند. برنامه ما پرس حریف از زمین خودش بود و اینکه فضای خالی به آنها ندهیم. تفاوت ما با سویا در قدرت خط حمله بود و به خوبی از شانس های مان استفاده کردیم. این یک فاکتور کلیدی در بازی امشب بود.»

 

والورده ادامه داد:« سویا پنجشنبه در لیگ اروپا بازی کرده بود ولی امروز یک تیم جدید را در میدان دیدیم و باید بگویم که سویا تیم تازه نفسی بود. آنها موقعیت های زیادی خلق کردند. مشکل ما در ابتدای بازی کلی بود و نمی توان فقط مدافعان را مقصر دانست اما در هر صورت گلی دریافت نکردیم.»

 

 

1441024

 

 

والورده در مورد اخراج دمبله و آرائوخو گفت:« این در حیطه کار داوران است اما از نظر من، آرائوخو مرتکب خطا نشد و در اولین بازی خودش برای بارسا مستحق اخراج نبود. اخراج دمبله اما مرموز بود چون دقیق نمی دانم علت چه بوده است. اینکه او به داور چه حرفی زد را نمی دانم ولی بعید می دانم او توهینی کرده باشد.»

 

گلزنی مسی:« این خبر خوبی برای ما محسوب می شود. مسی اولین گل فصلش را زد و انتظار این است که روی دور گلزنی قرار بگیرد. مسی یعنی گل و وقتی روی فرم باشد، شانسش برای گلزنی بیشتر نیز خواهد شد.»

 

 

دیدگاه‌ها