کد خبر : 1641814 | 15 مهر 1398 ساعت 00:23 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا 4-0 سویا: بازگشت آبی اناری ها به روزهای خوب

بارسلونا در دیداری خانگی توانست با نتیجه 4-0 سویا را شکست بدهد.

بارسا 4-0 سویا: بازگشت آبی اناری ها به روزهای خوب

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ارنستو والورده که چند روز قبل در لیگ قهرمانان اینتر را شکست داده بودند، امشب مقابل سویا هم نمایش خوبی داشتند و در نهایت به پیروزی 4-0 رسیدند. این نتیجه در حالی رقم خورد که این تیم در دقایق پایانی با اخراج آرائوخو و دمبله، 9 نفره شد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

در دقیقه 11 بود که سویا صاحب اولین موقعیت جدی بازی شد و لوک دی یونگ می توانست دروازه بارسا را باز کند اما واکنش به موقع تراشتگن، دروازه میزبان را نجات داد.

پس از آن نوبت بارسا بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه 17 تا آستانه باز کردن دروازه سویا پیش رفت اما موقعیتی که پیکه ایجاد کرده بود، به راحتی در اختیار دروازه بان سویا قرار گرفت.

بازی با حملات بارسا و ضدحملات سویا ادامه داشت و تیم میهمان می توانست در دقیقه 26، روی یکی از همین ضدحملات به گل برسد اما ضربه سر لوک دی یونگ این بار هم از بالای دروازه بارسا به بیرون رفت.

در مقابل این بارسا بود که در دقیقه 27 توانست به گل اول بازی برسد. روی حرکت نلسون سمدو از سمت چپ و ارسال او به محوطه جریمه سویا بود که لوئیس سوارز با یک ضربه برگردان تماشایی، دروازه حریف را باز کرد.

 

1441004

 

سویا هنوز در شوک این گل بود که در دقیقه 32، گل دوم را دریافت کرد. این بار هم روی یک حرکت از سمت چپ بود که پاس در عمق آرتور، روی خط شش قدم به ویدال رسید و او هم با یک ضربه نوک پا، توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد.

 

1441007

 

فشار حملات بارسا بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 35 به گل سوم رسید. روی یک توپ ربایی در میانه زمین سویا بود که توپ به دمبله رسید و او هم بعد از نفوذ و فریب مدافع حریف، با یک ضربه دقیق، حساب کار را 3-0 کرد.

 

1440998

 

در دقایق پایانی نیمه اول، بازیکنان سویا که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه بارسا ایجاد کنند و در نهایت این نیمه با همان سه گل به سود آبی و اناری ها به پایان رسید.

نیمه دوم را سویا بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که خیلی زود یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه دی یونگ به تیر دروازه بارسا برخورد کرد. برتری تیم میهمان ادامه داشت و در مقابل بارسا تلاش می کرد تا روی ضدحملات، به گل های بعدی برسد؛ اما موقعیت خاصی روی دروازه ایجاد نمی شد.

در ادامه بازی متعادل شد و بازیکنان بارسا هم بار دیگر پیش کشیدند و سرانجام در دقیقه 74، توانستند به گل چهارم برسند. روی یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه سویا بود که مسی با یک ضربه دیدنی، توانست دروازه سویا را به شکلی زیبا باز کند و اولین گلش در رقابت های این فصل لالیگا را به ثبت برساند.

 

1441010

 

حملات سویا در دقیقه 80 به یک موقعیت خوب منجر شد اما ضربه خاویر هرناندس راهی به چهارچوب دروازه بارسا پیدا نکرد. در دقایق پایانی دو بازیکن بارسا اخراج شدند. ابتدا این آرائوخو بود که به دلیل گرفتن یک فرصت گلزنی از سویا، با کارت قرمز جریمه شد و سپس دمبله به دلیل توهین به داور، کارت زرد دوم را گرفت و از بازی اخراج شد.

تلاش بازیکنان میهمان برای استفاده از این فرصت در دقایق پایانی ثمری نداشت و بازی با برتری 4-0 بارسا به پایان رسید.

دیدگاه‌ها