کد خبر : 1641866 | 15 مهر 1398 ساعت 11:15 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

سندی بر روشن بودن آینده فولاد؛

ذخیره های طلایی نکونام، امیدهای استیلی

چهار بازیکن آینده دار تیم فولاد خوزستان در جدیدترین فهرست تیم ملی امید ایران قرار گرفته اند.

ذخیره های طلایی نکونام، امیدهای استیلی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی امید ایران روزهای خاصی را پشت سر می گذارد و پس از یک تغییر بزرگ در کادر فنی، ملی پوشان آماده اردوی جدید می شوند تا خود را برای مسابقات مقدماتی المپیک مهیا کنند.


کادر فنی جدید تیم امید صبح امروز اسامی 35 بازیکن را برای شرکت در اردوی پیش رو در تهران اعلام کرد. بعد از تیم سایپا که با 6 بازیکن، بیشترین سهمیه را در تیم امید دارد، تیم فولاد خوزستان همراه با استقلال، 4 بازیکن خود را در این اردو خواهد دید.

 

فولاد که همواره به داشتن آکادمی مجهز و استعداد پرور معروف بوده، حالا سهم قابل توجهی در تیم زیر 23 ساله های ایران دارد و بازیکنان خوبی را به سطح ملی فرستاده است. همگی این نفرات، بازیکنانی هستند که امسال به عنوان نفرات ذخیره یا فیکس توسط جواد نکونام به بازی گرفته شده اند.

 

امیر حسین باقرپور و وحید نامداری، دو عنصر تهاجمی فولاد هستند که همواره نقش تعویض های طلایی نکو را دارند و برای باز کردن گره بازی به کمک فولاد می آیند. این دو نفر آمار خوبی هم به عنوان بازیکن تعویضی داشته اند. باقرپور گل حساس دقیقه 95 فولاد مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی را به ثمر رساند و همچنین در جام حذفی برای فولاد گلزنی کرد. وحید نامداری هم با یک پاس گل بسیار مهم در دیدار با شهر خودرو، زمینه ساز اولین برد فصل فولاد در خانه یکی از مدعیان قهرمانی شد.

 

 

دو بازیکن دیگر فولاد در تیم امید هم عناصر دفاعی این باشگاه هستند. عارف آغاسی که پیش از این هم سابقه حضور در تیم های ملی را داشته، امسال تا قبل از حضور انس بنی یاسین و آمادگی موسی کولیبالی، مدافع میانی فیکس فولاد بود و در ثبت چند کلین شیت این تیم هم موثر ظاهر شد. در کنار او، صالح (سعادت) حردانی هم به تیم امید دعوت شده است. حردانی که پدیده بازی های پیش فصل تیم نکونام بود، از مصدومیت فرزاد جعفری بهترین استفاده را برد و در هفته های ابتدایی لیگ نوزدهم در سمت راست خط دفاعی سرخپوشان اهواز قرار گرفت. حردانی با وجود سن پایینش، حتی در بازی های مهم فولاد نیز عملکرد خوبی داشت و در بازی ورزشگاه آزادی مقابل استقلال هم پاس گل حساسی به امیرحسین باقرپور داد.

 

 

حضور این 4 جوان آینده دار در لیست تیم امید نشان از روشن بودن آینده فولاد با بازیکنان مستعد دارد. جوانانی که حتما در ادامه رقابت های لیگ هم بیشتر از اینها برای فولاد بازی خواهند کرد و در آینده ای نه چندان دور به عنوان بازیکنان باتجربه به فولاد کمک خواهند کرد.

 

عکس ها از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها