کد خبر : 1641898 | 15 مهر 1398 ساعت 13:33 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

اسپالتی و پیولی؛ گزینه‌های اصلی جانشینی جامپائولو

با وجود پیروزی آث میلان بر جنوا در آخرین بازی خود جایگاه مارکو جامپائولو روی نیمکت این تیم بسیار لرزان به نظر می‌رسد و ممکن است او به زودی جایش را به مربی دیگری بدهد.

اسپالتی و پیولی؛ گزینه‌های اصلی جانشینی جامپائولو

به گزارش "ورزش سه"، با وجود آنکه آث میلان در آخرین بازی خود در فصل جاری سری آ موفق شد در خانه جنوا با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد ولی روسونری در حال حاضر با گذشت هفت هفته از فصل جدید تنها 9 امتیاز اندوخته و در رتبه سیزدهم جدول سری آ قرار دارد. این شرایط برای مدیران میلان و هوادارانش غیر قابل تحمل بوده و احتمال اخراج مارکو جامپائولو را بسیار افزایش داده است.

 

1441125

 

بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای، لوچانو اسپالتی، استفانو پیولی و حتی گنارو گتوزو، سرمربی سابق میلان گزینه‌های اصلی جانشینی جامپائولو هستند که مدیران باشگاه در حال بررسی آنها هستند.

 

با این‌حال به نظر می‌رسد اسپالتی و پیولی گزینه‌های اصلی برای جانشینی جامپائولو باشند و مدیران میلان تمایل کمتری به گنارو گتوزو دارند. اسکای اسپورتز ایتالیا با تایید این اخبار گفت مدیریت میلان در حال بررسی گزینه‌ها است و احتمال اخراج جامپائولو هر لحظه وجود دارد.

 

1441126

 

بر اساس این گزارش احتمال بازگشت گتوزو به سن‌سیرو هم وجود دارد ولی این تنها در شرایطی ممکن خواهد بود که پائولو مالدینی ابتدا از باشگاه کناره‌گیری کند. دیگر رسانه‌های ایتالیایی از رودری گارسیا و کلودیو رانیری هم به عنوان گزینه‌های احتمالی میلان یاد کرده‌اند ولی بعید به نظر می‌رسد این شایعات چندان به واقعیت نزدیک باشد.

 

دیدگاه‌ها