کد خبر : 1641943 | 15 مهر 1398 ساعت 17:01 | 46.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاس: رونالدو؟ حالا یک شماره هفت دیگر داریم

کریستیانو رونالدو تابستان سال گذشته رئال را به مقصد یوونتوس ترک کرد و اکنون ادن هازارد شماره هفت او را به تن دارد.

لوکاس: رونالدو؟ حالا یک شماره هفت دیگر داریم

به گزارش "ورزش سه"، هنوز خیلی ها معتقدند که جای خالی رونالدو در رئال حس می شود و نه هازارد و نه هیچ بازیکنی نمی تواند جای خالی او را پر کند. ادن هازارد که شروع چندان خوبی در رئال نداشته، شنبه برابر گرانادا موفق به زدن اولین گل خود برای کهکشانی ها شد. رونالدو فرسنگ ها دورتر در یوونتوس به درخشش ادامه می دهد.

 

 

1291010

 

 

لوکاس واسکز بال راست اسپانیایی رئال در مورد جدایی رونالدو به مارکا گفت:« چیزی که عوض شده این است که حالا ما یک شماره هفت دیگر داریم. رونالدو برای ما بازیکن بسیار مهمی بود ولی از این تیمی که در اختیار داریم، خوشحالیم. هدف ما نیز فتح تمام جام هاست. به شخصه خاطرات بسیار خوبی از بازی کنار رونالدو دارم. دوران حضور رونالدو در رئال واقعا خوب و به یادماندنی بود ولی الان در یک مقطع دیگر هستیم و دیگر نباید به رونالدو فکر کرد. امیدوارم هازارد بتواند روزهای درخشانی در رئال داشته باشد.»

 

باخت سنگین در پاریس:« شکست 3-0 برابر پی اس جی شرایط را برای ما دشوار کرد ولی درس خوبی گرفتیم و تیم پس از آن بازی، واکنش خوبی از خود نشان داد. ما الان صدرنشین لالیگا هستیم و شرایط خوبی برای قهرمانی خواهیم داشت. باید به خودمان افتخار کنیم.»

 

 

1441163

 

 

دیدگاه‌ها