کد خبر : 1642173 | 16 مهر 1398 ساعت 17:52 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی بهترین راه بود

سبایوس: در رئال از فوتبال لذت نمی بردم

دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی آرسنال که در تابستان به صورت قرضی از رئال مادرید به این تیم پیوست، در مصاحبه ای نسبت به جدایی از کهکشانی ها ابراز خوشحالی کرد.

سبایوس: در رئال از فوتبال لذت نمی بردم

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان فصل 18-2017 بود که زین الدین زیدان از هدایت رئال مادرید کناره گیری کرد؛ اتفاقی که شاید بیش از هر کسی دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی این تیم، را خوشحال کرد؛ بازیکنی که زیدان هیچ اعتقادی به او نداشت. پس از جدایی زیدان از رئال و روی کار آمدن لوپتگی و بعد از آن سولاری، سبایوس توانست فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب کهکشانی ها پیدا کند اما اواخر فصل گذشته بود که زیدان دوباره هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت؛ اتفاقی که باعث شد سبایوس تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد و در تابستان به شکل قرضی راهی آرسنال شد.

 

 

1441444

 


حالا و پس از گذشت چند ماه از انتقال قرضی سبایوس به آرسنال، او مصاحبه ای در مورد مسائل مختلف انجام داده است. او گفت: " مشخص بود که من خواهان جدایی از رئال هستم. حالا من در جایی هستم که می خواهم باشم و از این موضوع نیز بسیار خوشحالم. ایده من ترک مادرید، بازی کردن بیشتر و لذت از فوتبال بود؛ کاری که در دو سال گذشته آن را انجام نداده بودم. فکر می کنم جدایی در این شرایط بهترین راه بود."


سبایوس توانسته زوج خوبی را در کنار سرخیو بوسکتس در خط هافبک تیم ملی اسپانیا تشکیل دهد. او در این باره گفت: " من بازی کردن کنار بوسکتس را خیلی دوست دارم. او زمان و سرعت بازی را به خوبی می سنجد. بوسکتس یک الگو برای جوانان تیم است."


سال آینده مسابقات یورو و همچنین المپیک در پیش است؛ دو رقابتی که سبایوس احتمالا در هردو آن ها حاضر خواهد بود. او در این مورد هم گفت: " من می توانم در المپیک و یورو بازی کنم. حضور در مسابقات المپیک برای من یک رویا محسوب می شود."

 

 

1441442

دیدگاه‌ها