کد خبر : 1642236 | 17 مهر 1398 ساعت 09:14 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

از لئو مسی تا مارکو رویس، تونی کروس و ...

غایبان سرشناس در جنگ بزرگ ایدوناپارک

امشب در یکی از مهم ترین بازی های دوستانه جهان دو رقیب دیرینه با شش قهرمانی در جام جهانی تقابل دیدنی در ورزشگاه زیبای دورتموند خواهند داشت.

غایبان سرشناس در جنگ بزرگ ایدوناپارک

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه دلهره آور سیگنال ایدوناپارک شهر دورتموند با آن طرفداران دوآتشه امشب از ساعت 22:15 در حالی میزبان مصاف آلمان با آرژانتین خواهد بود که تقابل این دو غول و رقیب دیرینه با سابقه شش قهرمانی جام جهانی می تواند همه نگاه ها را به این شهر شمالی آلمان جلب کند.


آلمان و آرژانتین همواره تقابل های دیدنی و حیثیتی با هم داشتند به خصوص که هر یک از این کشورها داعیه قهرمانی جهان را نیز در سر می پرورانند و کری های میان طرفداران آنها همیشه داغ پیگیری می شود. اما در مصاف امشب هم میزبان هم آلبی سلسته با تیمی متفاوت گام به میدان خواهند گذاشت چون غایبان سرشناسی در سیگنال ایدونا پارک وجود دارد که عدم حضور هر یک از آنها جذابیت های بازی را کاسته است.


به فهرست غایبان دو تیم و دلیل غیبت آنها نگاهی بیاندازید تا پی ببرید اگر این نفرات بودند بازی امشب حساسیتی کمتر از فینال جام جهانی 2016 در ماراکانا نداشت؛


آلمان


ژولین دراکسلر(مصدومیت پا) گینتر (در رفتگی شانه) گورتزکا(کشیدگی عضله ران) گوندوگان(مصدومیت عضلانی) هکتور (مصدومیت عضلانی) کهر(مچ پا) تونی کروس(کشیدگی ران) رودیگر(کشاله ران) لروی سانه(رباط صلیبی) شولز (مچ پا) توماس ورنر(سرماخوردگی)

 

آرژانتین


سرخیو آگوئرو(دعوت نشده است) آرمانی(حضور در کوپالیبرتادورس) آندرادا(حضور در کوپالیبرتادورس) خوزه کوره آ(مصدومیت عضلانی) آنخل دی ماریا( دعوت نشده است) لوسلسو(مصدومیت همسترینگ) مک آلیستر(حضور در کوپالیبرتادورس) لو مارتینز(حضور در کوپالیبرتادورس) لئو مسی (دوری موقت) مونتیل (حضور در کوپالیبرتادورس) پالاسیوس(حضور در کوپالیبرتادورس).


***
با نگاهی به فهرست غایبان دو تیم می توان این گونه برداشت کرد که یوآخیم لوو و لیونل اسکالونی مربیان هر دو تیم با تیمی غایب وارد زمین می شوند تا پوست اندازی اجباری در چهره و ترکیب تیم های خود ایجاد کنند.

دیدگاه‌ها