کد خبر : 1642428 | 17 مهر 1398 ساعت 22:30 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

پست احساسی مسوت اوزیل و قدردانی از آرسن ونگر

مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال با انتشار پستی احساسی از آرسن ونگر سرمربی سابق این تیم تقدیر کرد و گفت برای او احترام فوق‌العاده‌ای قائل است.

پست احساسی مسوت اوزیل و قدردانی از آرسن ونگر

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه آرسن ونگر، سرمربی سابق افسانه‌ای آرسنال این هفته به تالار مشاهیر اسطوره‌های فوتبال دنیا وارد شد مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال با انتشار یک پست احساسی در شبکه اجتماعی توییتر به تقدیر از مربی سابقش در این تیم پرداخته و گفت برای ونگر احترامی فوق‌العاده قائل است.

 

1441767

 

آرسن ونگر 22 سال در شمال لندن هدایت توپچی‌ها را به عهده داشت و در این مدت سه قهرمانی در لیگ برتر جزیره و هفت قهرمانی در جام حذفی انگلیس را بدست آورد. یکی از بزرگترین خریدهای ونگر در فاز نهایی حضورش روی نیمکت آرسنال، مسوت اوزیل بود که در سال 2013 به جمع بازیکنان ونگر پیوست.

 

مسوت اوزیل در سبک فوتبال مورد نظر ونگر نقشی کلیدی داشت. این ستاره آلمانی پیش از این بارها اعلام کرده که شیفته سبک بازی آرسن ونگر و نوع نگرش او به فوتبال است.

 

1441766

 

اوزیل بعد از وارد شدن ونگر به تالار مشاهیر اساطیر فوتبال دنیا با انتشار یک پست احساسی در توییتر نوشت:" به خاطر این جایزه تبریک می‌گویم موسیو ونگر. واقعا سزاوارش هستی. یک بار دیگر به خاطر همه کارهایی که برای من کرده‌ای سپاسگزاری می‌کنم. تشکر از طرف من و همه خانواده آرسنال. تو برای فوتبال احترام فوق‌العاده‌ای قائلی و ما هم برای تو احترام فوق‌العاده‌ای قائل هستیم".

 

دیدگاه‌ها