کد خبر : 1642981 | 20 مهر 1398 ساعت 18:43 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

بی توجهی امری به اوزیل، اشتباه بزرگی است

پل مرسون، بازیکن سابق تیم آرسنال معتقد است که مسوت اوزیل توانایی های زیادی دارد اما اونای امری علاقه‌ای به استفاده از او ندارد.

بی توجهی امری به اوزیل، اشتباه بزرگی است

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل در سال ۲۰۱۳ از رئال مادرید به آرسنال پیوست. او در ابتدای حضورش در این تیم عملکردی فوق العاده زیر نظر آرسن ونگر ارائه داد اما با جدایی این سرمربی فرانسوی از جمع توپچی ها، اوضاع برای مسوت اوزیل نیز تغییر کرد. 

اونای امری که فصل گذشته کم و بیش از این ستاره آلمانی در ترکیب خود بازی می گرفت، امسال او را به یک نیمکت نشین محض تبدیل کرده است.

 

 

1429712

 


در همین رابطه پل مرسون، بازیکن سابق آرسنال، مصاحبه ای در مورد وضعیت آرسنال و مسوت اوزیل انجام داد و گفت: " آرسنال طی هفته های گذشته بسیار درخشان ظاهر شده است آنها باید به این عملکرد خود ادامه دهند تا فصل را با یک رتبه مناسب به پایان برسانند.
در مورد اوزیل من فکر می‌کنم که او در حال حاضر بزرگترین و با استعداد ترین بازیکن باشگاه است. او بازیکنی بسیار با ارزش است اما در حال حاضر سرمربی تیم تصمیم گرفته که از او استفاده نکند که از نظر من این کاری اشتباه است. اوزیل وقتی می تواند قابلیت خود را نشان دهد که آرسنال درصد مالکیت بالایی در زمین داشته باشد."

 

مرسون ادامه داد:" اونای امری می‌داند که اگر اوزیل را بازی دهد و تیم نتایج خوبی کسب کند، باید همیشه و در بازی‌های بعد نیز او را در زمین نگه دارد و این چیزی نیست که سرمربی آن را میخواهد.
به نظر من اگر این وضع بخواهد ادامه پیدا کند بهتر است که آرسنال او را در زمستان به فروش برساند چرا که اوزیل دستمزد بالایی دریافت می‌کند و همین موضوع کار را برای این تیم سخت می‌کند."

 

 

1429328

 

 

دیدگاه‌ها