کد خبر : 1642434 | 17 مهر 1398 ساعت 23:10 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی لایپزیش، گزینه اول جانشینی سولسشر

منچستریونایتد درحالیکه انتقادها از اوله گنار سولسشر سرمربی این تیم به اوج رسیده، یولیان ناگلزمان سرمربی لایپزیش را زیر نظر گرفته و او را به عنوان مهم‌ترین گزینه جانشینی او در نظر گرفته.

سرمربی لایپزیش، گزینه اول جانشینی سولسشر

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر سرمربی منچستریونایتد به دلایل نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری لیگ برتر انگلیس و به خصوص بعد از شکست 1-0 مقابل نیوکاسل در هفته اخیر که باعث شد این تیم حالا در نیمه پایینی جدول و تنها دو امتیاز بالاتر از منطقه خطر سقوط قرار بگیرد به شدت تحت فشار قرار دارد.

 

1441775

 

روزنامه انگلیسی دیلی میل می‌گوید در میانه این فشارها و انتقادهای فزاینده نسبت به عملکرد سولسشر، مدیریت باشگاه در یک برنامه میان‌مدت به دنبال جانشینی برای سولسشر می‌گردد و به این منظور یولیان ناگلزمان، سرمربی لایپزیش را در نظر گرفته و او در حال حاضر گزینه اول شیاطین سرخ برای جانشینی سولسشر است.

 

ناگلزمان در سال 2016 مربی‌گری را در سن 28سالگی با هوفنهایم آغاز کرد و توانست این تیم را از خطر سقوط نجات داده و یک فصل بعد به کسب مقام چهارم بوندس‌لیگا رسیده و جواز حضور در چمپیونزلیگ را بدست آورد. ناگلزمان تابستان امسال به لایپزیش منتقل شده و در این تیم شروع خوبی داشته.

 

لایپزیش با هدایت ناگلزمان بعد از هفته هفتم بوندس‌لیگا در حالی در رده پنجم جدول قرار دارد که اختلافش با صدرنشین لیگ، مونشن‌گلادباخ تنها دو امتیاز است.

 

دیلی‌میل می‌گوید اد وودوارد و دیگر مدیران ارشد یونایتد درخشش و موفقیت‌های ناگلزمان در فوتبال آلمان را تحسین کرده و معتقدند او می‌تواند در یونایتد به یک مربی موفق تبدیل شود.

 

 

دیدگاه‌ها