کد خبر : 1642445 | 18 مهر 1398 ساعت 00:12 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

آلمان 2-2 آرژانتین: تساوی در غیاب ستاره ها

دیدار دوستانه تیم های آلمان و آرژانتین با تساوی 2-2 به پایان رسید.

آلمان 2-2 آرژانتین: تساوی در غیاب ستاره ها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یواخیم لوو که در این دیدار در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک میزبان آرژانتین بودند، ابتدا با گل های سرژ گنابری و کای هاورتز پیش افتادند اما آرژانتینی ها در نیمه دوم، دو بار توسط آلاریو و اوکامپوس به گل رسیدند و در نهایت دو تیم به تساوی رضایت دادند.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت؛ هرچند موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد. بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 15، آلمان به گل رسید. روی حرکت کلاسترمن از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه بود که سرژ گنابری مقابل دروازه صاحب موقعیت شد و بعد از عبور از مدافعان حریف، با یک ضربه هوشمندانه، کار را تمام کرد.

 

1441802

 

برتری ژرمن ها بعد از این گل هم ادامه داشت و در دقیقه 22، این تیم به گل دوم رسید. این بار هم روی یک حمله سریع از سمت راست بود که پاس در عرض گنابری مقابل دروازه به کای هاورتز رسید و او هم با یک ضربه بغل پا، حساب کار را 2-0 کرد.

 

 

1441803

 

بعد از این گل روند بازی تا اندازه ای تغییر کرد و بازیکنان آرژانتین هم پیش کشیدند اما در دقیقه 31 این آلمان بود که می توانست به گل سوم برسد؛ ولی ضربه هالستنبرگ بعد از برخورد به تیر به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول این بازیکنان آرژانتین بودند که تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفتند اما در دقیقه 45، باز هم این بازیکنان آلمان بودند که صاحب موقعیت شدند ولی ضربه سرژ گنابری به شکل خطرناکی از مقابل دروازه عبور کرد و در نهایت نیمه اول با برتری 2-0 آلمان به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در ادامه این آلمانی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما این آرژانتین بود که در دقیقه 66، توسط آلاریو یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی یک ارسال دقیق از آکونیا از سمت چپ بود که آلاریو با ضربه سری دقیق، حساب کار را 2-1 کرد. به این ترتیب، روی همکاری دو بازیکن تعویضی بود که آلبی سلسته توانست اختلاف را به حداقل کاهش بدهد.

 

1441804

 

در ادامه باز هم این بازیکنان آلمان بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

در حالی که به نظر می رسید بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان خواهد رسید، آرژانتینی ها در دقیقه 85 به گل تساوی رسیدند. این بار آلاریو بود که با یک حرکت عالی برای اوکامپوس موقعیت سازی کرد و ضربه دقیق این بازیکن، دروازه آلمان را برای بار دوم باز کرد.

 

1441805

 

آرژانتین می توانست در دقیقه 88 به گل سوم برسد ولی حضور به موقع مدافعان آلمان مانع گلزنی اوکامپوس شد. در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها