کد خبر : 1642604 | 18 مهر 1398 ساعت 19:36 | 59.4K بازدید | 0 دیدگاه

ویلموتس: امروز برای ما تاریخی بود

سرمربی تیم ملی از نمایش تیمش برابر کامبوج ابراز رضایت کرد.

ویلموتس: امروز برای ما تاریخی بود

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی فوتبال ایران بعد از حدود دو دهه توانست تعداد گل های خود را به رقیب خود دو رقمی کند و با نتیجه ۱۴ بر صفر تیم فوتبال کامبوج را شکست بدهد. مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی با حضور در نشست خبری بعد از بازی پاسخ خبرنگاران را داد:


هجومی بازی کردیم


شرایط بازی برایم مهم بود. ما هجومی بازی کردیم و نتیجه خوبی هم داشتیم. در حال تحول هستیم و افراد جوانی به تیم اضافه می‌شوند و گروه بزرگتر می‌شود.

 

استراحت به حاج صفی و آزمون؟


به سردار و احسان حاج‌صفی بعد از یک ساعت استراحت دادیم تا نشان دهیم بازی با بحرین را فراموش نکردیم.

 

تمرکزم روی بحرین است

 

تمرکز من روی دیدار با بحرین و گرفتن ۳ امتیاز است. تا این جای کار، کار خاصی نکردیم و هدف اصلی ما صعود به جام جهانی است.

 

امروز یک روز تاریخی بود

 

امروز، روز تاریخی بود و از خانم‌ها به خاطر فضایی که برای بازیکنان به وجود آوردند تشکر می‌کنم و امیدوارم این ۴ یا ۵ هزار در بازی‌های بعد بیشتر شوند.

 

بازیکن فیکس ندارم

 

تیمی که من انتخاب می‌کنم هیچوقت کسی فیکس نیست. قبل از بازی دژاگه مصدوم شد و امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد. من بازیکنانی را انتخاب می‌کنم که هجومی باشند و بتوانند بیشتر گل بزنند و به تیم من بخورند.


تجربه پیروزی ٢ رقمی؟


من به عنوان بازیکن پیروزی ۱۰ بر یک را تجربه کردم اما به عنوان مربی نه. امروز اتفاقات جدیدی و تازه‌ای برای همه افتاد که برای نخستین بار بود.

 

تفکر من فوتبال هجومی است


من همیشه حریف را تحلیل می‌کنم. من فرد ساده‌ای نیستم و توانمندی بازیکنانم را می‌دانم. شما بازی با کره‌جنوبی را دیدید. من با نوراللهی، احسان و ابراهیمی دیوار محکمی را میانه میدان داشتم اما در آن دیدار هم هجومی بودیم. شاید در بازی‌های ما باخت هم وجود داشته باشد اما همیشه فلسفه من یکی است و به آن ایمان دارم.


احتمال حضور خانواده ویلموتس در آزادی؟


من ۳ فرزند دارم که ۲ پسرم فوتبالیست هستند و دخترم در لوردو به مدرسه می‌رود و همسرم که در خانه‌داری بسیار خوب است، خیال من را از کارم راحت می‌کند و باعث می‌شود از کارم لذت ببرم و بسیار علاقمند است در اینجا حضور داشته باشد.
تاثیر پیروزی برابر کامبوج برای بازی با بحرین؟


این پیروزی روی ذهن بازیکنانم تاثیر دارد. یاد گرفته‌ام تیمم را ۴ روز قبل از مسابقه اعلام نکنم. امروز اشکان را از دست دادم و سردار هم دچار مصدومیت کوچکی شد و پورعلی‌گنجی هم برای فیلمبرداری رفت. فردا تمرینی را برای بازیکنانی که بازی نکردند خواهیم داشت تا آن‌ها مشغول ریکاوری شوند.
 

دیدگاه‌ها