کد خبر : 1642722 | 19 مهر 1398 ساعت 11:24 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

نشریات امروز اروپا؛ آاس و اشاره به حضور زنان ایرانی(عکس)

امروز به بررسی روزنامه های ورزشی اروپا در تاریخ ۱۱ اکتبر می پردازیم.

به گزارش "ورزش سه"، امروز یعنی ۱۱ اکتبر مصادف با نوزدهم مهر ماه مهم ترین روزنامه های ورزشی صبح اروپا را مورد بررسی قرار می دهیم.


مارکا؛ امروز هم اریکسن


این روزنامه اسپانیایی صفحه اصلی امروز خود را همچون دیروز به احتمال جذب کریستین اریکسن توسط رئال مادرید در زمستان اختصاص داده است. مارکا با تیتر "اریکسن مشخص است" به این موضوع پرداخته است.


مارکا در ادامه عنوان کرده که اریکسن چند روز قبل پیشنهاد تمدید قرارداد تاتنهام را رد کرده است.

 

1442238


آاس؛ هدف جدید نقل و انتقالاتی رئال


دیگر روزنامه مادریدی یعنی آاس از ارلینگ هالند به عنوان هدف نقل و انتقالاتی رئال مادرید در آینده یاد کرده است. آاس با تیتر "هالند از اهداف آینده" به موضوع علاقه رئال مادرید به این پدیده ۱۹ ساله باشگاه سالزبورگ اتریش اشاره کرده است.


این روزنامه در قسمتی دیگر به حضور زنان ایرانی در بازی دیروز بین تیم‌های ایران و کامبوج در ورزشگاه آزادی اشاره کرده است.

 

1442229


اسپورت؛ مسی جهانی


این روزنامه کاتالانی با تیتر "مسی جهانی" به حضور لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، در یک نمایش به نام "مسی ۱۰" که زندگی او را روایت می‌کند، اشاره کرده است.


موندو در بخشی دیگر با تیتر "رهبر دیونگ" اشاره به عملکرد فوق العاده این هافبک جوان هلندی تا به اینجای فصل داشته است.


موندو؛ جادوی مسی


دیگر روزنامه چاپ شهر بارسلونا یعنی اسپورت نیز همچون موندو به حضور مسی در مراسم نمایش فیلمش با نام "مسی ۱۰" که زندگی او را روایت می‌کند، اشاره کرده است. این روزنامه با تیتر "جادو" به این موضوع پرداخته است.


این روزنامه در بخشی دیگر به پیگیری تمرینات تیم اسپانیول با سرمربی جدید این تیم یعنی پابلو ماچین اشاره کرده است.

 

1442231


کوریره دلو اسپورت؛ سی آر سون ۷۰۰

این روزنامه چاپ کشور ایتالیا صفحه اصلی امروز خود را به احتمال ۷۰۰ گله شدن کریستیانو رونالدو با گلزنی در بازی امشب تیم ملی پرتغال در مقابل لوکزامبورگ، اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "سی آر سون ۷۰۰" عنوان کرده که این اسطوره پرتغالی می تواند با گلزنی مقابل لوکزامبورگ در رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ به رکورد ۷۰۰ گل در تمام رقابت ها برسد.

 

1442227


توتو اسپورت؛ اینجا هم رونالدو


این روزنامه چاپ شهر تورین هم صفحه اصلی خود را به فوق ستاره پرتغالی یوونتوس یعنی کریستیانو رونالدو اختصاص داده است. این روزنامه عنوان کرده که این ستاره ۳۴ ساله تا کنون ۹۳ گل برای تیم ملی پرتغال به ثمر رسانده و در بازی امشب این تیم مقابل لوکزامبورگ نیز انگیزه زیادی برای درخشش دارد.


توتو اسپورت با تیتر "رونالدو منحصر به فرد" به این موضوع پرداخته است.


این روزنامه در بخش دیگر به جذابیت های پیراهن جدید تیم ملی ایتالیا پرداخته و اشاره کرده که این پیراهن الهام گرفته از پیراهن دهه ۶۰ تا ۷۰ تیم ملی ایتالیا است.

 

1442230


اکیپ؛ نزدیک به یورو


این روزنامه فرانسوی صفحه اصلی خود را به بازی های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ اختصاص داده است. اکیپ با تیتر "نزدیک به یورو" عنوان کرده که تیم ملی فرانسه می تواند با پیروزی در برابر ایسلند صعود خود را به رقابت های یورو ۲۰۲۰ تا حدودی قطعی کند.


این روزنامه در قسمتی دیگر با تیتر "برای کیلور؛ دستمزد او باید از طلا باشد" به درخشش فوق العاده این دروازه‌بان کاستاریکایی طی هفته‌های اخیر اشاره کرده است.

 

1442228

دیدگاه‌ها