کد خبر : 1643702 | 24 مهر 1398 ساعت 11:00 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای رسانه‌ها در انگلیس

تاتنهام با ژوزه مورینیو تماس گرفت

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند تاتنهام که نگران جدایی سرمربی‌اش پوچتینو است و از نتایج اخیر او هم رضایت ندارد برای مذاکره با ژوزه مورینیو با او تماس گرفته است.

تاتنهام با ژوزه مورینیو تماس گرفت

به گزارش "ورزش سه"، برخی رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند تاتنهام که این روزها نسبت به ماندگاری مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی‌اش که گزارشهای زیادی درباره تمایل منچستریونایتد به جذب او مطرح شده اطمینان ندارد و از طرف دیگر از نتایج بدست آمده توسط او در فصل جاری ناراضی است، با ژوزه مورینیو تماس گرفته است.

 

1443637

 

در حال حاضر انتظار می‌رود پوچتینو در پایان فصل جاری تاتنهام را ترک کند و به نظر می‌رسد مقصد بعدی او به احتمال زیاد منچستریونایتد خواهد بود. دیروز رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند که پوچتینو هم شخصا به پذیرش مربی‌گری منچستریونایتد علاقه دارد.

 

امروز برخی رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که باشگاه تاتنهام هم بیکار ننشسته و تماسهایی با ژوره مورینیو برقرار کرده است. بر اساس این گزارش، مدیران ارشد تاتنهام برای مورینیو احترام زیادی قائلند و احتمال حضور او روی نیمکت تاتنهام را بالا می‌دانند. مورینیو از ماه دسامبر که بعد از کسب نتایج ضعیف از یونایتد اخراج شد و تا کنون بدون تیم بوده است.

 

 

دیدگاه‌ها