کد خبر : 1642786 | 19 مهر 1398 ساعت 16:55 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

نود ارومیه 2 -0 ملوان انزلی

لیگ یک/ ارومیه همچنان مدعی؛ انزلی در مسیر سقوط

ملوان در ادامه مسیر ناکامی خود بار دیگر متحمل شکست شد و برای نود ارومیه با دو گل زمین را ترک کرد.

لیگ یک/ ارومیه همچنان مدعی؛ انزلی در مسیر سقوط

به گزارش "ورزش سه"، نود ارومیه که در این فصل در قامت مدعی ظاهر شده و توانسته تا به اینجای فصل نتایج خوبی را به خود اختصاص دهد، کار سختی برای دستیابی به پیروزی برابر ملوان نداشت و برد آسانی را از آن خود کرد.


ارومیه‌‌ای‌ها با دو گلی که در نیمه اول توسط فرشاد اسدی در دقیقه 5 و علیرضا قاسمی در دقیقه 25 به ثمر رساندند، کار ملوان را تمام کردند و سه امتیاز ارزشمند خانگی را به خود اختصاص دادند.
ملوان با کسب ششمین باخت در هشتمین هفته لیگ آزادگان، اکنون با تنها دو امتیاز در رده 17 به کار خود پایان داد و نود ارومیه هم با 17 امتیاز از توقف بادران و گل ریحان سود برد و به رده چهارم صعود کرد.


ملوان که امیدوار بود با حضور محمد احمدزاده و ستاره‌های سابق خود از مسیر ناکامی خارج شود، طی دیدارهای اخیر در شرایط ناکامی قرار داشته و هواداران خود را با شوک بزرگی همراه کرده که در صورت تداوم این مسیر، سقوط اتفاق تلخ و قابل پیش بینی برای تیم ریشه دار و محبوب شمالی‌ها خواهد بود. آنها البته امیدوارند با نقل و انتقالاتی موفق در ادامه مسیر و جذب چند بازیکن تاثیرگذار از این شرایط خارج شوند و باید دید اسطوره‌های این باشگاه قادر خواهند بود این اتفاق را برای آنها میسر کنند یا خیر.


نود ارومیه طی هفته‌های اخیر شرایط خوبی برای خود فراهم کرده و اکنون با این برد ارزشمند خود را مهیای جدال حساس برابر تراکتور در جام حذفی خواهد کرد و باید دید در این جدال حساس چه سرنوشتی در انتظار آنها خواهد بود.

دیدگاه‌ها