کد خبر : 1642880 | 20 مهر 1398 ساعت 11:35 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی ۳ بازی باقی‌مانده والیبالیست‌ها در ژاپن

پنجمی جام‌جهانی، سقف رویاهای ایران

تیم ملی والیبال فقط ۳ بازی دیگر تا پایان جام جهانی ۲۰۱۹ پیش رو خواهد داشت و به نظر نمی‌رسد بتواند جزو تیم‌های برتر این رقابت‌ها قرار بگیرد.

پنجمی جام‌جهانی، سقف رویاهای ایران

به گزارش "ورزش سه"، والیبالیست‌های ایرانی تا اینجای جام جهانی ۲۰۱۹ هشت مسابقه برگزار کردند که با ۴ برد و ۴ باخت همراه بوده است.


پیروزی برابر تونس، آرژانتنین، استرالیا و کانادا و همچنین شکست برابر برزیل، مصر، آمریکا و روسیه کارنامه شاگردان کولاکوویچ را تا امروز متوسط ثبت کرده است.


ایران در ۳ روز آینده به ترتیب با تیم های ژاپن، ایتالیا و لهستان ۳ مسابقه سخت پیش رو دارد. ایتالیا و لهستان که همواره جزو تیم های قدرتمند جهان والیبال بودند و ژاپن هم که میزبان جام جهانی است، تا اینجا فقط ۲ باخت را متحمل شده و ۶ برد در کارنامه خود دارد.


در صورتی که تیم ملی والیبال ایران حتی در۳ بازی آینده ۳ پیروزی هم کسب کند که بعید است باز هم نمی تواند جزو ۳، ۴ تیم برتر مسابقات قرار بگیرد.

 

1442508


همین حالا و در فاصله ۳ بازی مانده تا پایان جام برزیل ۸ برد و لهستان ۷ برد در کارنامه دارند و برای قهرمانی رقابت می کنند.


ایران که فعلا با ۴ برد در رده هفتم قرار گرفته، به نظر با ثبت یک برد دیگر در ۳ بازی آینده می تواند تقریبا جایگاه خود را در میانه های جدول ۱۲ تیمی جام جهانی حفظ کند.


جالب است بدانید در دوره قبلی ایران با ۴ برد و ۷ باخت در رده هشتم جام جهانی ایستاده بود و این بار در ۸ بازی ۴ برد دوره قبلی خود را تکرار کرده است.


باید دید تیم ملی والیبال ایران در ۳ روز آینده چه سرنوشتی خواهد داشت، اما آن طور که مشخص است سقف رویاهای کولاکوویچ و شاگردانش در جام جهانی ۲۰۱۹ می تواند رتبه پنجم باشد؛ اگرچه از سوی دیگر ممکن است ایران تا رده نهم یا حتی دهم سقوط کند.

 

دیدگاه‌ها