کد خبر : 1642930 | 20 مهر 1398 ساعت 14:58 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

اولین تجربه بعد از خروج ایراندوست

وضعیت مبهم ملوان با عدم حضور در بم

بانوان ملوان بندرانزلی در اولین دیدار خود از بازی های لیگ برتر حضور نیافتند و طبیعتا اولین سه امتیاز را نیز از دست دادند.

وضعیت مبهم ملوان با عدم حضور در بم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان که یک روز پیش از آغاز بازی های لیگ برتر بانوان، تعدادی از نفرات مورد نظر خود را نیز به تیم اضافه کرد و قراردادها را در هیات فوتبال استان گیلان به ثبت رساند، در نهایت راهی شهر بم نشد تا در دیدار برابر تیم مدعی شهرداری بم به میدان برود.


هر چند درباره این حرکت ملوانان تاکنون توضیحی داده نشده اما هر آنچه که هست احتمال می رود ادامه مشکلات مالی مانع از حضور انزلی چی ها در شهر بم شده باشد.

 

درباره عدم حضور ملوانان در بم می توان این را هم گفت که در این دیدار باید با یکی از مدعیان اصلی قهرمانی روبرو می شدند و با توجه به اینکه احتمال شکست خود را زیاد می دانستند (با توجه به تغییرات فراوانی که در این تیم اتفاق افتاد) ترجیح دادند تا به این سفر پرهزینه نروند تا در ادامه بازی ها و با آمادگی بیشتر بتوانند در خانه حریفان حضور پیدا کنند. البته این اتفاق یک جنبه منفی هم دارد و آن اینکه انزلی چی ها تا پایان بازی های لیگ نمی توانند در دیدار دیگری غیبت کنند.

 

در هر صورت، ملوانان در اولین دیدار خود بدون مریم ایراندوست، حاضر نشدند و به همین دلیل سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را به حریف قدرتمند خود دادند.

دیدگاه‌ها