کد خبر : 1643051 | 21 مهر 1398 ساعت 10:07 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

جلد روزنامه های ورزشی صبح اروپا(عکس)

امروز به بررسی روزنامه های ورزشی اروپا در تاریخ ۱۳ اکتبر می پردازیم.

به گزارش "ورزش سه"، امروز یعنی ۱۳ اکتبر مصادف با ۲۱ مهر ماه مهم ترین روزنامه های ورزشی صبح اروپا را مورد بررسی قرار می دهیم.


مارکا؛ تعویق در صعود اسپانیا


این روزنامه چاپ کشور اسپانیا صفحه اصلی خود را به رقابت دیشب اسپانیا مقابل نروژ در مقدماتی یورو ۲۰۲۰ اختصاص داده است.


این روزنامه با تیتر "رکوردشکنی با لغزش" عنوان کرده که راموس حالا با ۱۶۸ بازی ملی در اسپانیا رکورد دار به حساب می آید. همچنین مارکا در ادامه اظهار داشته که این رکورد شکنی با تساوی تلخ مقابل نروژ همراه بوده است و باعث شده که صعود اسپانیا به یورو ۲۰۲۰ به تعویق بیفتد.


مارکا در ادامه به رکورد شکنی الیود کیپچوگه در مسابقات دو ماراتن اشاره کرده و عنوان نموده او به اولین کسی تبدیل شده است که این رقابت ها را با رکورد زیر دو ساعت به پایان می رساند.

 

1442742


آاس؛ تساوی بد موقع لاروخا مقابل نروژ


این روزنامه مادریدی نیز صفحه اصلی خود را به دیدار دیشب اسپانیا مقابل نروژ و تساوی آن ها در این بازی اختصاص داده است. آاس با تیتر "برای جشن گرفتن باید صبر کرد" به عقب افتادن زمان صعود تیم ملی اسپانیا به یورو ۲۰۲۰ اشاره کرده است.


این نشریه در ادامه به رکورد شکنی سرخیو راموس با ۱۶۸ بازی ملی اشاره کرده و عنوان کرده که او بازی بعدی تیم ملی اسپانیا مقابل سوئد در استکهلم را از دست داده است.

 

1442746


اسپورت؛ جدایی راکیتیچ در زمستان؟!


این روزنامه چاپ شهر بارسلونا تیتر اصلی خود را به احتمال جدایی ایوان راکیتیچ، ستاره کروات نیمکت نشین بارسلونا، در زمستان پیش رو اختصاص داده است. اسپورت با تیتر "راکیتیچ در ژانویه" به این موضوع پرداخته است و عنوان کرده که این بازیکن از بازی نکردن های خود خسته شده است و میخواهد بارسا را ترک کند.


اسپورت نیز در ادامه به تساوی تیم ملی اسپانیا مقابل نروژ در مقدماتی یورو ۲۰۲۰ اشاره کرده است.

 

1442743


موندو؛ یک شماره متفاوت


دیگر روزنامه چاپ ایالت کاتالونیا صفحه اصلی خود را بر خلاف روزهای گذشته به فوتبال اختصاص نداده است. موندو با تیتر "یک موندو دیگر" به قهرمانی الیود کیپچوگه در رقابت های دو ماراتن و رکورد شکنی او اشاره کرده است. این روزنامه عنوان کرده که این دونده کنیایی توانسته با رکورد کمتر از ۲ ساعت به خط پایان برسد.


این روزنامه در بخشی دیگر به حضور آنسو فاتی در تیم ملی زیر ۲۱ سال اسپانیا اشاره کرده است.

 

1442744


کوریره دلو اسپورت؛ رکورد ایتالیا


این روزنامه چاپ کشور ایتالیا تیتر اصلی امروز خود را به پیروزی تیم ملی ایتالیا مقابل یونان و قطعی شدن صعود این تیم به رقابت های یورو ۲۰۲۰ اختصاص داده است. کوریره باتیتر "رکورد یورو" به هفت پیروزی پیاپی شاگردان روبرتو مانچینی در مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۰ اشاره کرده است.


این روزنامه هم در قسمتی دیگر به رکورد شکنی دونده کنیایی در مسابقات دو ماراتن اشاره کرده است.

 

1442745


گاتزتا دلو اسپورت؛ صعود ایتالیا به یورو ۲۰۲۰

 

این روزنامه ایتالیایی نیز صفحه اصلی خود را به صعود تیم ملی ایتالیا به رقابت های یورو ۲۰۲۰ با پیروزی دیشب این تیم مقابل یونان، اختصاص داده است. گاتزتا با تیتر "چراغ سبز" به این موضوع اشاره کرده است.


این روزنامه همچنین در بخشی دیگر از شماره امروز خود مصاحبه ای با روبرتو باجو، بازیکن افسانه ای سال های قبل ایتالیا، انجام داده است.

 

1442740


اکیپ؛ کمتر از دو ساعت


این روزنامه فرانسوی صفحه اصلی خود را به قهرمانی الیود کیپچونگه در مسابقات دو ماراتن و رکوردشکنی او اختصاص داده است. اکیپ با تیتر "کم تر از دو ساعت" عنوان کرده که این دونده کنیایی به تنها ورزشکاری تبدیل شده که توانسته با زمانی کمتر از ۲ ساعت به خط پایان برسد.


اکیپ همچنین در ادامه به بازی بعدی تیم ملی فرانسه در رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ مقابل ترکیه اشاره کرده است.

 

1442741

 

دیدگاه‌ها