کد خبر : 1643169 | 21 مهر 1398 ساعت 18:16 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

ساوتگیت:

انگلیس در سطح تیم های مدعی قهرمانی نیست

گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس معتقد است که تیم تحت هدایتش برای تبدیل شدن به یک تیم مدعی در یورو 2020 راه درازی در پیش دارد.

انگلیس در سطح تیم های مدعی قهرمانی نیست

به گزارش "ورزش سه"، جمعه شب تیم ملی انگلیس با هدایت گرت ساوت‌گیت در پراگ در چارچوب رقابت‌های مقدماتی یورو 2020 به مصاف جمهوری چک رفت و با نتیجه 2-1 مغلوب شد. این اولین شکست انگلیس در رقابت‌های مقدماتی در یک دهه اخیر بود. شکستی که باعث شد صعود سه شیرها به دور نهای به تاخیر بیفتد. انگلیس حالا امیدوار به جبران این شکست برابر بلغارستان در بازی فرداست.

 

 

1440804

 

 

گرت ساوت‌گیت سرمربی انگلیس در نشست خبری این بازی گفت:« نباید بازیکنان من تصور کنند که تیم بزرگ و بدون عیبی هستند. ما هنوز فاصله زیادی تا تبدیل شدن به بهترین تیم‌های جهان داریم. ما به خوبی نقاط قوت خودمان را می‌دانیم و از نقاط ضعف خودمان نیز آگاهی داریم. باید تلاش کنیم تا شروع رقابت‌های یورو این مشکلات را برطرف کنیم. ما در بازی برابر چک با مشکلات زیادی روبرو بودیم و توانستیم درس زیادی از این دیدار بگیریم تا در بازی‌های آتی این مشکلات را برطرف کنیم. بعضی مواقع شکست در بازی‌ها، بهتر از کسب برد است و این همان چیزی است که باید روی آن تمرکز کنیم. »

 

اکنون انگلیس با یک بازی کمتر نسبت به جمهوری چک با 12 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. انگلیس حالا باید به دیدار روز دوشنبه برابر بلغارستان در خانه فکر کند تا با برتری در آن دیدار خانگی صعود خود را به یورو 2020 قطعی کند. 

 

 

1442542

دیدگاه‌ها