کد خبر : 1643321 | 22 مهر 1398 ساعت 13:56 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

فلسفه من فوتبال تهاجمی با ایران است

ویلموتس: به بحرین آمدیم که تاریخ را تغییر دهیم

سرمربی تیم ملی در نشست خبری پیش از دیدار سوم تیم ملی از سومین پیروزی پیاپی تیم ملی در بازی های مقدماتی جام جهانی سخن گفت.

ویلموتس: به بحرین آمدیم که تاریخ را تغییر دهیم

به گزارش "ورزش سه"، مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل بحرین درباره حضور در منامه و سومین دیدار تیم ملی گفت: ما دو بازی داشتیم و از توانستیم هر شش امتیاز بازی ها را کسب کنیم و حالا هدف مان برنده شدن در بازی سوم است تا حداکثر امتیازات را تاکنون به دست آورده باشیم. 


وی ادامه داد: بحرین حریف سرسختی است. ما فیلم بازی های این تیم را دیده ایم و آنها را بررسی کردیم. بحرین سخت به حریفان فرصت می دهد اما با این وجود سعی می کنیم در این بازی برنده باشیم و سه امتیاز دیگر به حساب مان واریز کنیم. 


وی درباره اینکه آیا به دنبال تکرار نتیجه قبلی بازی تیم ملی مقابل کامبوج در مسابقات آتی است یا نه، گفت: برد ۱۴ بر صفر دیگر تمام شده است و باید آن بازی را فراموش کنیم. حالا در بازی سوم حضور داریم و اینجا هم واقعیت این است که بحرین سخت به حریف موقعیت می دهد و بنابراین باید با صبر بالا مقابل این تیم بازی کنیم.

 

1443141


ویلموتس درباره تفاوت این بازی با مسابقه کامبوج عنوان کرد: مشخص است که دو بازی متفاوت انجام می شود. بحرینی ها خط دفاعی قدرتمندی دارند و به همین دلیل با کامبوج تفاوت اساسی دارند. اگر بازیکنان ما تصور ‌کنند باز هم حریف آسانی در پیش‌رو دارند قطعا با مشکل روبرو می شوند.


سرمربی تیم ملی در پاسخ به پرسش خبرنگار بحرینی که ایران در خارج از خانه بحرین را نبرده و ارزیابی اش از این مسابقه چیست گفت: باید به حریف احترام بگذاریم ولی آمده ایم تاریخ را تغییر دهیم. قطعا با تمرکز بالا به مصاف حریف می رویم و این بازیکنان هستند که تاریخ سازی می کنند‌.


ویلموتس درباره اینکه ایران‌ شش امتیاز دارد و پیش بینی اش چند امتیاز دیگر در این مرحله است اظهار داشت: من نگاهم بازی به بازی است. سعی می کنیم بیشترین امتیاز را کسب کنیم و در گروه تیم نخست شویم.


وی ادامه داد: هم اکنون ابتدای مسیر انتخابی جام جهانی هستیم. فلسفه مان کسب حداکثر امتیازات ممکن است‌. هدف اولیه من تغییر فلسفه تیم جهت ارائه بازی تهاجمی با صعود به جام جهانی و جام ملت ها خواهد بود.


ویلموتس درباره تفاوت دو بازی گذشته ایران مقابل هنگ کنگ و کامبوج و دیدار با بحرین تصریح کرد: هر بازی شرایط خودش را دارد. ما امروز بحرین را آنالیز کردیم. این تیم حریف ساده‌ای نیست و یک خط دفاع قوی دارد. من هرگز بحرین را تیم ساده ای نمی دانم.

دیدگاه‌ها