کد خبر : 1643331 | 22 مهر 1398 ساعت 14:54 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

در دومین حضور استیلی به عنوان مربی؛

ترکیب احتمالی تیم امید برابر استرالیا

امروز و از ساعت 18:45 دقیقه، شاگردان حمید استیلی برابر تیم امید استرالیا قرار می گیرند تا سرمربی جدید تیم امید، دومین تجربه خود را در قامت سرمربی تجربه کند.

ترکیب احتمالی تیم امید برابر استرالیا

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی که پیش تر هدایت تیم هایی نظیر پرسپولیس، استیل آذین، راه آهن و شاهین را در دست داشته، پس از اختلافاتی که به وجود آمد و استعفای فرهاد مجیدی، خودش مسئولیت تیم را در شرایطی زیر نظر گرفت که 23 دی ماه مسابقات مقدماتی المپیک در کشور تایلند آغاز می شود؛ جایی که شاگردانش باید در یکی از سخت ترین گروه ها با کره جنوبی، ازبکستان و چین برای رسیدن به مرحله حذفی تلاش کنند.

 

استیلی از ابتدای شکل گیری تیم امید برای رسیدن به المپیک 2020 توکیو در کنار تیم بوده است و خیلی از همین موضوع و آشنایی با بازیکنان به عنوان برگ برنده او یاد می کنند.

 

هافبک سابق تیم ملی و زننده یکی از گل های ایران در جام جهانی 1998 فرانسه مقابل آمریکا، در اولین دیدار تدارکاتی مقابل شهرخودرو که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، ترکیب زیر را به میدان فرستاد:

 

معراج اسماعیلی، عارف غلامی، عارف آغاسی، محمد مسلمی پور، محمد آقاجانپور، سینا زامهران، محمد خدابنده لو، رضا شکاری، امیر روستایی، یونس دلفی و رضا جبیره.

 

از نکات قابل توجهی که در همین یک دیدار می توان به آن اشاره کرد، اینکه استیلی تلاش می کند تا از بازیکنان در پست های تخصصی اشان استفاده کند و در مقابل شهر خودرو هم همین کار را انجام داد.


نفرات زیر 21 بازیکنی هستند که حمید استیلی آنها را به قطر برد تا در دیدار برابر استرالیا از آنها بهره بگیرد؛ جایی که در دیدار قبلی محمد خدابنده لو و سینا زامهران در ترکیب 1-3-2-4 به عنوان هافبک دفاعی بازی کردند و روستایی، شکاری و دلفی نیز سه هافبک تیم بودند و در نهایت رضا جبیره هم در خط هجومی بازی کرد.


معراج اسماعیلى، على کى خسروى، عارف آغاسى، عارف غلامى، محمد مسلمى پور، محمد خدابنده لو، محمد خرم الحسینى، رضا شکارى، على شجاعى، جعفر سلمانى، یونس دلفى، امیر روستایى، امیرحسین حسین زاده، رحمان جعفرى، محمد شریفى، رضا جبیره، محمدرضا آزادى، محمد آقاجانپور، ابوالفضل رزاق پور، سینا زامهران و امید دره.


با این وصف انتظار می رود که بار دیگر معراج اسماعیلی نفر اصلی در خط دروازه باشد. عارف غلامی و عارف آقاسی دو کاندیدای اصلی برای حضور در پست دفاع وسط هستند و دفاع راست و چپ هم با آقاجان پور و مسلمی پور شکل داده خواهد شد.

 

احتمالا بیشترین تغییرات را در خط میانی امیدها شاهد خواهیم بود. انتظار می رود در دیدار برابر استرالیا با توجه به اینکه دلفی با مصدومیتی جزئی مواجه شده، بازیکنانی نظیر علی شجاعی، رحمان جعفری یا امیرحسین حسین زاده به ترکیب اصلی برسند و در خط هجومی نیز شانس رسیدن محمدرضا آزادی به ترکیب اصلی کم نیست.


ترکیب احتمالی امیدهای ایران مقابل استرالیا:


معراج اسماعیلی- امید دره، عارف غلامی، عارف آقاسی، محمد آقاجان پور، محمد خدابنده لو، ابوالفضل رزاق پور، علی شجاعی، امیرروستایی، امیرحسین حسین زاده، محمدرضا آزادی.

دیدگاه‌ها