کد خبر : 1643092 | 21 مهر 1398 ساعت 12:02 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

استرالیا یکى از بهترین تیم هاى این رده سنى است

استیلى: به بازیکنان تیم امید اعتماد و اعتقاد دارم

سرمربى تیم فوتبال امید ایران در آستانه دیدار با استرالیا گفت: این مسابقه مى تواند یکى از مهمترین بخش ها در روند آماده سازى تیم امید باشد.

استیلى: به بازیکنان تیم امید اعتماد و اعتقاد دارم

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی امید اردوی آماده سازی خود را در کشور قطر برپا کرده و قرار است در این اردو طی دیداری دوستانه به مصاف امید استرالیا برود. حمید استیلی در آستانه بازی با استرالیا عنوان کرد: خوشبختانه شرایط خوبى داریم، بچه ها از نظر روحى بسیار شاداب و با نشاط هستند، انگیزه زیادى دارند و  امیدواریم از مجموعه این شرایط به بهترین شکل استفاده کنیم. البته طبیعتا فرصت کافى نداشته ایم و تمرینات محدودى را در این مدت پشت سر گذاشتیم اما هرچه زمان بیشترى داشته باشیم طبیعتا شرایط، هماهنگى و آمادگى تیم هم بهتر مى شود.


وی ادامه داد: یکى از مسائل مهم این است که باید بتوانیم از تمام ظرفیت خودمان در این فرصت کوتاه استفاده کنیم. تعدادى از نفرات را به دلایل مخالف در اختیار نداریم اما امیدواریم در اردوهاى بعدى همه بازیکنان کنار هم باشند تا هماهنگى لازم در تیم ایجاد شود.


سرمربی تیم امید ایران همچنین گفت: بازى با استرالیا براى ما بسیار مهم است و مى تواند یکى از اصلى ترین بخش هاى برنامه آماده سازى ما باشد. مقابل شهر خودرو یک آزمایش خوب داشتیم. برابر تیمى که بهترین فوتبال را در لیگ ما بازى مى کند. بچه هاى ما در آن بازى تمرکز خوبى داشتند که این مسئله مهمى است. با توجه به شناختى که از استرالیا داریم و آنالیزى که انجام دادیم باید بگویم آنها هم بازى منظم و روى زمین را اجرا مى کنند. از نظر توان جسمى و فیزیک تیم بسیار خوبى هستند، همچنین به دنبال تحمیل شکل بازى خودشان خواهند بود و قطعا یکى از بهترین تیم هاى مسابقات تایلند و این رده سنى همین تیم است.


استیلی در پایان افزود: این بازى یک آزمون کاملا جدى است که مى تواند نقاط ضعف ما را مشخص کند، همان نکاتى که باید در تمرینات بیشتر روى آن کار کنیم و مسیر کار ما را به خوبى مشخص مى کند. ما بازیکنان خوب و شایسته اى داریم که به آنها اعتقاد و اعتماد دارم، مى دانم با تمام وجود براى موفقیت مى جنگند و یکدل و متحد هستند. این مسئله باید یکى از نقاط قوت تیم ما باشد.

دیدگاه‌ها