کد خبر : 1643078 | 21 مهر 1398 ساعت 11:10 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

امید استرالیا با مربیگری آرنولد در برابر ایران

مرتضی محصص، رییس کمیته فنی خبر داده است امید استرالیا با مربیگری گراهام آرنولد سرمربی تیم بزرگسالان این کشور در برابر ایران قرار می گیرد.

امید استرالیا با مربیگری آرنولد در برابر ایران

به گزارش "ورزش سه"، او دراین باره به سایت فدراسیون فوتبال می گوید: ابتدا باید بگویم که این یک مسابقه بسیار خوب و ایده آل براى تیم المپیک ماست. خیلى خوشحالم که چنین مسابقه اى در برنامه قرار گرفته و مى توانیم با یکى از بهترین تیم هاى حاضر در مسابقات مقدماتى دیدار کنیم که یک تجربه تاکتیکى بسیار مفید است. گراهام آرنولد سرمربى تیم بزرگسالان هدایت تیم المپیک استرالیا را در اختیار دارد و رنه مولنشتین هلندى هم دستیار او است که هر دو مربیان صاحب رزومه و شناخته شده اى هستند. این دو مربى به فوتبال مالکانه اعتقاد دارند و استرالیا با آرایش 2-4-4 برابر ما قرار مى گیرد.تیم دونده و قدرتى است. همچنین مولنشتین که دوره هاى مربیگرى را در کنار هم بوده ایم سبک فوتبال روى زمین و حفظ توپ را در تیم هاى خودش اجرا مى کند.

 

رییس کمیته فنى در پایان گفت: بچه ها مقابل شهرخودرو بازى خوبى ارائه کردند. شروع بسیار خوبى داشتند و نمایش تیم کاملا امیدوارکننده بود. با برنامه ریزى لازم مى توانم گام به گام پیشرفت کنیم و از این مسابقه هم به خوبى استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها