کد خبر : 1643403 | 22 مهر 1398 ساعت 20:50 | 44.9K بازدید | 0 دیدگاه

جان توشاک:

با وجود گرت بیل، ولز ده نفره است

جان توشاک، سرمربی سابق تیم ملی ولز، از عملکرد گرت بیل انتقاد کرد.

با وجود گرت بیل، ولز ده نفره است 

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ولز دیشب در رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ با نتیجه ۱-۱ مقابل کرواسی و در شهر کاردیف متوقف شد. ولزی ها با این تساوی ۸ امتیازی شدند تا کار برای صعودشان به رقابت های یورو بسیار سخت و پیچیده شود. گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز و باشگاه رئال مادرید، تک گل تیمش در این دیدار را به ثمر رساند. او در اواخر این دیدار نیز دچار یک مصدومیت جزئی شد تا لنگ لنگان به بازی ادامه دهد.


در همین رابطه جان توشاک، سرمربی سابق تیم ملی ولز و باشگاه رئال مادرید، با وجود گلزنی بیل در بازی دیشب انتقادات تندی را نسبت به او وارد کرد. او گفت:" من به یاد می آورم یک روز که دیداری با کرواسی یا یونان داشتیم، ضربه آزادی را به دست آوردیم و بیل از سمت چپ زمین به جناح راست رفت و به شکلی عجیب با بیرون پای خود به توپ ضربه زد. بعد از این ضربه من به او گفتم: مراقب رباط پایت باش.

 

1443140


بعد از این اتفاق ما یک ضربه آزاد دیگر به دست آوردیم و بیل باز هم به همین شکل به توپ ضربه زد و اتفاقاً آن توپ نیز تبدیل به گل شد. من گرت بیل را طی سال های اخیر با مصدومیت های فراوان دیده ام و فکر می کنم که یکی از دلایل این مصدومیت ها همین امر باشد."


بیل در سال ۲۰۱۳ به رئال مادرید پیوست. او تا کنون ۲۳۸ بازی در همه رقابت‌ها برای این تیم انجام داده است و موفق شده ۱۰۴ گل نیز به ثمر برساند؛ این تعداد گل بیشتر از گل های او در زمان حضورش در تاتنهام است. اگرچه بیل در ابتدای حضورش در این تیم لندنی بیشتر در پست دفاع چپ به کار گرفته می شد.


جان توشاک اما معتقد است که بیل در بعضی مواقع بسیار خود خواه عمل می کند. او در ادامه گفت: " بیل در کارهای گروهی شرکت نمی کند. او پس از چند دقیقه در زمین ظاهر و سپس دوباره محو می شود؛ این روندی است که به طور متناوب برای او در طول بازی اتفاق می افتد. بعضی مواقع با وجود او فکر می کنم که تیم ۱۰ نفره بازی می کند. بیل در بعضی مواقع بسیار خودخواه عمل می کند."

دیدگاه‌ها