کد خبر : 1643522 | 23 مهر 1398 ساعت 13:26 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

جوانی از بوشهر به دنبال پس گرفتن لباس تیم ملی؛

لاییِ سعید به سرطان؛ استاد 24 ساله درس زندگی

جوان بیست و چهار ساله بوشهری که زمانی به دلیل بیماری حضور در تیم ملی را از دست داده بود، این روزها به فوتبال برگشته و در جست و جوی روزهای درخشان است.

لاییِ سعید به سرطان؛ استاد 24 ساله درس زندگی

به گزارش "ورزش سه"، برنامه دیشب فوتبال برتر در یکی از آیتم ها به فوتبالیست جوانی پرداخت که در عین کم تجربگی فوتبالی، با یکی از ناجوانمردترین حریفان ممکن پنجه در پنجه شده و آن را شکست داده است.


سعید غنی، جوان بوشهری که به تازگی 24 ساله شده، چند سال پیش دریافت که به بیماری سرطان مبتلا شده است. او که از حدود دوازده سالگی اش فوتبال بازی می کرده، پس از آگاهی از این اتفاق، به سراغ مطالعه درباره بیماری اش و تحقیق در مورد راه های موجود برای درمان آن رفت و از این طریق توانست به استرس خود تا حد خوبی غلبه کند.

 

توکل و اراده قوی سعید هم یکی از دیگر عواملی بود که آشنایان او بر آن تاکید داشتند و به کمک این جوان بوشهری آمد تا تلاش خود را زیادتر کند و نهایتا بر بیماری غلبه کند.

 

سعید خودش با اعتماد به نفس می گوید که از همان موقع مطمئن بوده بیماری حریفش نمی شود و او کسی نیست که با این اتفاقات از پا در آید. سعید غنی زمانی به تیم ملی جوانان هم دعوت شده بود و بعد از گذشت از حضور در اردوی تیم درگیر بیماری شد. حالا او بازیکن تیم فوتبال سکان بوشهر است و با جدیت فراوان تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری می کند تا دوران نقاهت را هم به بهترین شکل بگذراند.

 

این جوان با انگیزه و امیدوار که بیماری سخت خود را یک پل برای موفقیت می داند و به خاطر رسیدن به هدف هایش با تمام وجود با آن جنگیده است، حالا به دنبال این است که پس از اتمام کامل بیماری، به جنگ تمام موانع و مشکلات برود و به یک فوتبالیست مطرح و بزرگ تبدیل شود.

دیدگاه‌ها