کد خبر : 1643565 | 23 مهر 1398 ساعت 20:05 | 133.6K بازدید | 0 دیدگاه

نتایج کامل رقابت های انتخابی جام جهانی در آسیا

ایران باخت، عراق صدرنشین شد

شکست تیم ملی ایران در هفته چهارم رقابت ها برابر بحرین را می توان مهم ترین اتفاق این بازی ها دانست، شاگردان ویلموتس با این باخت به رده سوم سقوط کردند.

ایران باخت، عراق صدرنشین شد

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهارم رقابت‌های انتخابی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ و جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ چین امروز آغاز شده و در ۱۶ کشور دیدارهای این هفته برگزار می‌شوند. نتایج این رقابت ها را به صورت زنده مرور می کنیم.

 

1443438


 گروه اول:

 

فیلیپین 0-چین 0/ تساوی بد موقع شاگردان لیپی


تیم ملی فیلیپین در دیدار با چین به تساوی بدون گل رسید تا یک امتیاز ارزشمند از این دیدار خانگی را به دست بیاورد و جمع امتیازاتش به عدد چهار برسد، چین با این تساوی هفت امتیازی شد و موقتا صدرنشین شد.
ژو یانگ مهاجم 5گله چین در این بازی توفیقی نیافت و با همان تعداد گل در جدول باقی ماند ، جانلینگ یان گلر شماره یک تیم ملی چین نیز سومین کلین شیت پیاپی خود را به مانند گلر ژاپن و کره جنوبی، ثبت کرد.

 

1443449

 

سوریه 4- گوام 0/ سوریه و سوما به صدر رفتند


تیم ملی سوریه موفق شد با هت تریک عمرالسوما و تک گل محمود المواس برابر گوام به پیروزی برسد و خود را به صدر گروه اول مسابقات با نه امتیاز برساند.
عمر السوما با این هت تریک، هفت گله شد و به صدر جدول گلزنان رفت. گوام نیز بدون امتیاز در انتهای جدول قرار گرفت.

 

1443469


قرعه استراحت:مالدیو

 

1443492

 

گروه دوم:

 

چین تایپه 1 - استرالیا 7 / سه دبل و یک تک گل


تیم استرالیا موفق شد تا با نتیجه 7-1 برابر چین تایپه پیروز شود، متئو ریان گلر تیم استرالیا نتوانست در این دیدار کلین شیت کند و آمار 100 درصدی کلین شیتش به 66 درصد کاهش یافت.


در این دیدار سوتار، تاگارت و ایروینه هرکدام دو گل و مک لارن یک گل برای تیم آرنولد زدند، در دیگر سوی میدان نیز چین ای وی تک گل چین تایپه را زد.


تیم استرالیا با این سه امتیاز، نه امتیازی شد و صدرنشین باقی ماند.


در دیگر دیدار گروه اردن در خانه به مصاف نپال می رود، کویت نیز این هفته استراحت می کند.

 

1443435

 


اردن 3 - نپال 0/ اردن در تعقیب استرالیا

 

تیم اردن با پیروزی 3 بر 0 مقابل نپال به پیروزی رسید و با 7 امتیاز در رتبه دوم گروه ایستاد.

 

1443515

 


قرعه استراحت:کویت

 

گروه سوم:

 

کامبوج 0 - عراق 4 / عراق با پاس گل بشار موقتا صدرنشین شد


تیم عراق در این هفته از مسابقات در زمین حریف به مصاف کامبوج رفت و در نهایت با چهار گل موفق شد تا این تیم را شکست بدهد.


ابراهیم بایش پاس علا عبدالزهرا را در دقیقه 22 به گل اول و مهند علی پاس علی عدنان را در دقیقه 41 تبدیل به گل کردند، تا دو ضربه سر در نیمه اول کار شاگردان کاتانچ را راحت کند.


در نیمه دوم نیز شوت دیدنی امجد عطوان در دقیقه 57 و ضربه سر محکم ابراهیم احمد در دقیقه 62 روی کرنر بشار رسن برای عراقی ها تبدیل به گل شدند تا شاگردان کاتانچ به یک پیروزی ساده برسند و در جدول هفت امتیازی شوند، آنها با توجه به اینکه ایران و بحرین از ساعت 20 به مصاف هم می روند، موقتا صدرنشین شدند.


گفتنی است مهند علی با این گل در جدول گلزنان سه گله شد و فاصله زیادی با گلزنان برتر دیگر دارد.

 

1443431


بحرین 0- ایران 1/ اولین شکست ویلموتس با ایران


ساعت 20 به وقت ایران

 

تیم ملی بحرین در زمین خود موفق شد تا تیم ایران را با تک گل محمد الحردان در دقیقه 65 از روی نقطه پنالتی شکست بدهد و هفت امتیازی شود و در جایگاه دوم قرار بگیرد. تیم ایران نیز با این شکست در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

ترکیب تیم ملی ایران : علیرضا بیرانوند،احسان حاج صفی،میلاد محمدی،امید ابراهیمی،کریم انصاری فرد،حسین کنعانی زادگان،محمد محبی،مهدی طارمی،مجید حسینی،سردار آزمون و رامین رضاییان

 

ترکیب بحرین: سید محمد جعفر، عبدالله هزاع، سید مهدی باقر، ولید الحیام، احمد بوغمار ، محمد الحردان، عبدالوهاب المالود، جاسم الشیخ، مهدی حمیدان، سید ضیا سعید و عبدالله یوسف.

 

1443526

 

1443516


 


قرعه استراحت: هنگ کنگ

 

گروه چهارم:

 

سنگاپور 1 - ازبکستان 3/ دومین برد پیاپی با دبل شاهمرادوف


تیم ملی سنگاپور در خانه به مصاف ازبکستان رفت و در نهایت این ازبک ها بودند که موفق شدند با نتیجه 3-1 پیروز شوند.


عادل احمدوف و فندی احمد در نیمه اول برای دو تیم گلزنی کردند اما شاهمرادوف بازیکن سرشناس ازبکستان در دقایق 51 و 90+3 برای تیمش گل زد تا سه امتیاز مهم این بازی به حساب این تیم ریخته شود.


ازبکستان با این برد شش امتیازی شد و موقتا صدرنشین شد.

 

1443436

 

فلسطین 0 - عربستان 0/ دومین تساوی عجیب عربستان


تیم های فلسطین و عربستان در این مسابقات در شهر رام الله به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دومین تساوی خارج از خانه شاگردان رنار به دست بیاید، آنها در بازی قبل بیرون از خانه برابر یمن به تساوی رسیده بودند.


تیم عربستان با این تساوی پنج امتیازی شد و به رده دوم سقوط کرد و فلسطین نیز با چهار امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده سوم قرار گرفت.

 

1443452

 

قرعه استراحت: یمن

 

1443491


گروه پنجم:


هند1- بنگلادش 1/ فرار از شکست با گل عادل خان


گل عادل خان در دقایق پایانی تیم ملی هند را از شکست خانگی فراری داد. با این تساوی تیم هند دو امتیازی و بنگلادش تک امتیازی شد، این دو تیم در قعر جدول قرار گرفتند.

 

1443474



قطر 2- عمان 1/ پیروزی خفیف قطر برای صدرنشینی


تیم ملی فوتبال قطر موفق شد در دیدار خانگی با نتیجه 2-1 برابر عمان به مصاف هم بروند. اکرم عفیف و معز علی برای قطر و سعید علاوی برای عمان گل زدند.حسن الهیدوس بیک پنالتی برای قطر خراب کرد.


قطر با این برد 10 امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت، عمان نیز با هفت امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

 

1443517


قرعه استراحت: افغانستان

 

گروه ششم:


مغولستان 1-قرقیزستان2 / سه امتیاز شیرین قرقیزستان از خانه حریف


 تیم ملی قرقیزستان موفق شد تا در خانه حریف برابر تیم ملی مغولستان با نتیجه دو بر یک پیروز شود.


در این بازی عالیکولوف در دقیقه 14 و مورزائف در دقیقه 42 برای قرقیزستان گلزنی کردند و در مقابل تک گل مغولستان نورجمو را به ثمر رساند.


قرقیزستان با این برد 6 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به تاجیکستان و ژاپن در رده دوم قرار گرفت.

 

1443427

 

تاجیکستان 0- ژاپن 3/ صدرنشینی سامورایی ها با سه کلین شیت


تیم ملی ژاپن موفق شد تا در خانه تاجیکستان با گل‌های مینامینو در دقایق 53 و 56 و همچنین گل آسانو در دقیقه 83 به سه امتیاز بازی برسد و دوباره صدرنشین شود.مینامینو با این دو گل تعداد گل های زده خود در این مسابقات را به عدد چهار رساند، همچنین گوندا گلر تیم ژاپن سومین کلین شیت متوالی خود در این مسابقات را ثبت کرد.

 

1443445

 

1443450

 

گروه هفتم:

 

اندونزی 1 - ویتنام 3/ پرش از روی امارات در جدول


در گروه هفتم رقابت ها امروز دو دیدار برگزار شد، تیم ویتنام موفق شد تا در خانه حریف برابر اندونزی به پیروزی 3 بر یک برسد. در این دیدار برای ویتنامی ها، دوی مان دو، تین لین، انگوک های گلزنی کردند و یک پنالتی نیز توسط هونگ دونگ دو به هدر رفت. ویتنام با این پیروزی هفت امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به تایلند در جایگاه دوم قرار گرفت.

 

1443440

 

تایلند 2- امارات 1/ شکست غیرمنتظره در بانکوک


 تیم تایلند در خانه به مصاف امارات رفت و موفق شد تا این تیم را شکست بدهد و همراه با ویتنام هفت امتیازی شود، در این دیدار دانگدا و پانیا برای تایلند و علی مبخوت برای اما این گلزنی کردند.علی مبخوت با این گل تعداد گل های خود را به عدد شش رساند و موقتا صدرنشین شد.امارات با این باخت شش امتیازی و در رده سوم جدول باقی ماند.

 

1443439

 

1443451

 

گروه هشتم:


کره شمالی 0 - کره جنوبی 0 / تساوی کره ای ها در پیونگ یانگ


دو تیم کره شمالی و کره جنوبی در شهر پیونگ یانگ به مصاف هم رفتند که در نهایت دیدار این دو تیم بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید، تا هر دو تیم در سومین بازی خود هفت امتیازی شوند.


تیم فوتبال کره جنوبی با این تساوی با 7 امتیاز صدر نشین باقی ماند و کره شمالی با تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت.

 

1443428

 

سریلانکا 0- لبنان 3/ لبنان به دنبال جبران باخت ها


تیم ملی لبنان با دبل الهلوه و تک گل متوک موفق شد یک پیروزی شیرین در خارج از خانه به دست بیاورد و جمع امتیازاتش به شش برسد. لبنان با این برد در جدول در رده سوم قرار گرفت.

 

1443489

 

1443490

 

 

دیدگاه‌ها