کد خبر : 1643574 | 23 مهر 1398 ساعت 19:23 | 55.9K بازدید | 0 دیدگاه

سزار لوئیس منوتی:

برای من مسی همیشه پیروز رقابت با رونالدو است

سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین تحت هر شرایطی لیونل مسی را برتر از رونالدو می داند.

برای من مسی همیشه پیروز رقابت با رونالدو است

به گزارش "ورزش سه"، مقایسه بین رونالدو و مسی یک مقایسه همیشگی است. این دو فوق ستاره سالهاست بی رقیب پیش می روند و جوایز فردی را بین خود تقسیم می کنند. رکورد پشت رکورد برای آنها به ثبت می رسد.

 

 

1443403

 

 

از نگاه آرژانتینی ها و هواداران بارسا مسی بهترین بازیکن تاریخ است و رونالدو نیز هواداران بی شماری دارد. زمانی که رونالدو برای رئال بازی می کرد، تب این مقایسه بالا بود و رقابت هفته به هفته آنها در لالیگا جذابیت فوتبال اسپانیا را دو چندان کرده بود. حتی مسی چندی پیش اعتراف کرد که دوست داشت رونالدو در رئال می ماند و به یوونتوس نمی رفت.

لوئیس سزار منوتی که سال 1978 توانست آرژانتین را قهرمان جهان کند، در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت و در پاسخ به سوالی در مورد مقایسه مسی و رونالدو گفت:« از این قیاس خوشم نمی آید و به سود فوتبال نیست. باید از بازی هر دو لذت ببریم و افتخار کنیم در دورانی هستیم که این دو مشغول فوتبالند اما اگر قرار به مقایسه باشد، طبیعی است که من مسی را بهتر بدانم. از نظر من، مسی چون آرژانتینی است، در هر رقابتی برتر از رونالدو خواهد بود اما نمی توان کتمان کرد که رونالدو هم بازیکنی باورنکردنی است.»

 

 

1443134

 

دیدگاه‌ها