کد خبر : 1643640 | 23 مهر 1398 ساعت 22:48 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

دومین پنالتی مدافع جوان تیم ملی

احتیاط درس اول مدافعان در محوطه جریمه

تیم ملی ایران بازهم در مقابل تیم فوتبال بحرین در خاک این کشور دچار چالش شد تا اولین باخت کادر فنی جدید تیم ملی در بحرین رقم بخورد.

احتیاط درس اول مدافعان در محوطه جریمه

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در سومین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2020 قطر در برابر بحرین ترک عادت نکرد و بازهم نتوانست در مقابل بحرین نتیجه مطلوبی به دست آورد.


این در حالی است که امروز تیم ملی با دو تغییر نسبت به دیدار مقابل کامبوج پا به میدان گذاشته بود. اولین تغییر حضور مجید حسینی در خط دفاعی بود که تا روزهای پایانی نتوانسته بود خود را به سایر ملی پوشان برساند و به همین خاطر در دیدار با تیم فوتبال کامبوج هم ویلموتس نمی‌توانست از این مدافع جوان باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه استفاده کند و در آن بازی تیم ملی در قلب خط دفاع با زوج کنعانی و پورعلی گنجی به میدان آمده بود. تغییر دیگر هم حضور امید ابراهیمی به‌جای احمد نوراللهی در مرکز زمین بود.


 با توجه به آنکه این دیدار از حساسیت زیادی برای هر دو تیم برخورداراست دو تیم در نیمه اول تنها سعی داشتند تا همدیگر را بیشتر محک بزنند. اما نیمه دوم دیدار در شرایطی آغاز شد که تقریباً تیم ایران روند بازی را در دست داشت اما یک پنالتی به سود بحرین عملاً نتیجه بازی را تعیین کرد، پنالتی که روی خطایی که توسط سید مجید حسینی بر روی مهاجم بحرینی مرتکب شد به وجود آمد. مجید حسینی در دیدار مقابل عمان هم در چهارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در همان دقایق ابتدایی مرتکب خطای پنالتی شده بود که البته آن پنالتی توسط مهاجم اردنی به خارج از دروازه زده شد.حالا با احتساب این خطای پنالتی این برای دومین بار است که این مدافع جوان  و آینده دار کشورمان تن به خطای پنالتی می‌دهد که این امر یک نکته منفی برای لژیونر جوان تیم ملی محسوب می شود.


 به‌هرحال نمی‌توان منکر شرایط سخت ورزشگاه ملی بحرین شد اما مجید حسینی در بالاترین سطح تورنمنت هم توانایی‌های خودش را به اثبات رسانده است و باید قدری در محوطه جریمه جانب احتیاط را رعایت کند.

دیدگاه‌ها