کد خبر : 1643645 | 23 مهر 1398 ساعت 23:02 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

تعویض‌های تیم ملی؛ هجومی اما بی اثر!

تیم ملی در حالی مقابل بحرین شکست خورد که ترکیب اولیه ویلموتس و تعویض های او انتقاداتی را از سوی فوتبال دوستان به همراه داشت.

تعویض‌های تیم ملی؛ هجومی اما بی اثر!

به گزارش "ورزش سه"، ایران در دیداری که نمایش دلچسبی را ارائه نکرد، مغلوب بحرین شد. شاگردان ویلموتس در نیمه نخست ناامیدکننده ظاهر شدند اما در ابتدای نیمه دوم نمایش درخشانی را ارائه دادند و موفق شدند چند موقعیت نیز خلق کنند ولی به هر حال این تیم بحرین بود که در پایان با پیروزی زمین را ترک کرد.

 

این شکست در حالی رقم خورد که ترکیب اولیه تیم ملی و تعویض های مارک ویلموتس، انتقاداتی را از سوی فوتبال دوستان به همراه داشت. خط میانی ایران در نیمه اول را محمد محبی، احسان حاج صفی و امید ابراهیمی تشکیل می‌دادند که البته در طول بازی یکی از سه مهاجم نیز به آن ها اضافه می‌شدند. حاج صفی کاپیتان تیم ایران در مقابل بحرین پایین تر از حد انتظار ظاهر شد و نتوانست کمک زیادی به انتقال درست و سریع توپ کند اما تا پایان در زمین ماند.

 

در نیمه دوم احمد نوراللهی، مهرداد محمدی و وحید امیری وارد زمین شدند؛ تعویض هایی هجومی که البته اثربخش نبودند. از بین این سه بازیکن، نوراللهی نمایش بهتری داشت و در حملات حاضر بود. محمدی و امیری نیز دائم جای خود را باهم عوض می‌کردند اما موفق به عبور از خط دفاعی تیم میزبان نشدند.

دیدگاه‌ها