کد خبر : 1643672 | 24 مهر 1398 ساعت 09:21 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

دولتمرد بحرینی: باید مسیر خود را با قدرت ادامه دهیم

ناصر بن حمد نماینده مجلس بحرین می‌گوید که روح پاک ورزش در بازی با ایران مشاهده شد.

دولتمرد بحرینی: باید مسیر خود را با قدرت ادامه دهیم

به گزارش "ورزش سه"، ناصر بن حمد آل خلیفه نماینده مجلس بحرین، پس از پیروزی مقابل ایران گفت: این پیروزی مقابل ایران، مسیر بردها را تداوم می‌بخشد. ما این را برای صعود به جام جهانی و جام ملت ها به فال نیک می‌گیریم. جوانان بحرینی مردان این بزنگاه های سخت هستند و ثابت کرده اند که مسئولیت خود را همیشه انجام می دهند.

 

او که در ورزشگاه بود، در ادامه افزود: بازیکنان بحرین نمایش خوبی مقابل تیم ملی ایران داشتند و ایده آل ظاهر شدند. این بیانگر عزم آن ها و توان بازیکنان برای بالا بردن پرچم کشور و رقابت با تمام قوا برای کسب بلیت جام جهانی است. در دیداری که با بازیکنان داشتم، عزم آن ها برای خروج با نتیجه برد را کاملا لمس کردم. بازیکنان به عهد خود وفا کردند و وظیفه ای که بر گردنشان بود را کاملا انجام دادند. ما باید مسیر خود را با قدرت ادامه دهیم.

 

او اضافه کرد: ما باید این صفحه را ورق بزنیم و برای کسب امتیاز بعدی هم قسم شویم. ما باید با ثبات و اقتدار حرکت کنیم و صعود خود را تضمین کنیم. هواداران بحرینی همیشه حاضر و وفادار هستند و این اعتبار محکمی است که به بازیکنان ایمان و اعتماد می‌دهد. ما روح عالی، شریف و پاک ورزش را در بازی بحرین - ایران دیدیم، تیم حریف هم عملکرد خوبی داشت و این عامل تلاش بیشتر بازیکنان بحرین بود.

دیدگاه‌ها