کد خبر : 1643695 | 24 مهر 1398 ساعت 10:42 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: ایتالیا در بعضی نقاط نیاز به پیشرفت دارد

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، پس از دیدار تیمش مقابل لیختن اشتاین درباره این بازی صحبت کرد.

مانچینی: ایتالیا در بعضی نقاط نیاز به پیشرفت دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایتالیا موفق شده بود روز جمعه با نتیجه 2-0 از سد یونان عبور کند. ایتالیایی ها که با پیروزی مقابل یونان توانسته بودند خیلی زود صعود خود را به رقابت های یورو 2020 قطعی کنند، دیشب هم با نتیجه 5-0 مقابل لیختن اشتاین به پیروزی دست یافتند تا نتایج فوق العاده ایتالیا ادامه پیدا کند.

 

1443625

 

روبرتو مانچینی، سرمربی 54 ساله ایتالیا، پس از پیروزی پر گل تیمش مقابل لیختن اشتاین، درباره این دیدار صحبت کرد. او گفت:" ما تغییرات زیادی در این بازی داشتیم. در بعضی دقایق بازی ثبات لازم را نداشتیم. ایتالیا در بعضی قسمت ها باید پیشرفت کند. با این وجود مشکل اصلی ما در دیدار مقابل لیختن اشتاین نا هماهنگی بازیکنان و کم تر بازی کردن آن ها کنار هم بود."

 

مانچینی با پیروزی تیمش در بازی دیشب موفق شد به رکورد پیروزی های ویتورو پوتزو، سرمربی افسانه ای سال های قبل ایتالیا، دست پیدا کند. او در این باره گفت:" برابری با رکورد پوتزو برای من فوق العاده است اما من ترجیح می دهم با رکورد دو بار قهرمانی او در رقابت های جام جهانی برابری کنم!"

 

مانچینی در ادامه درباره استفاده از استفان الشعراوی و دی لورنزو در ترکیب اصلی مقابل لیختن اشتاین نیز گفت:" من به این دو نفر باور و اعتقاد دارم. در ماه ژوئن باید چند بازیکن خاص را دعوت کنیم و متاسفانه به همین دلیل تعدادی بازیکن با استعداد در خانه خواهند ماند."

 

دیدگاه‌ها