کد خبر : 1643719 | 24 مهر 1398 ساعت 12:28 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

آقا معلم به سیرجان رفت

توافق نهایی مجید جلالی با گل گهر

مربی باتجربه فوتبال ایران بعد از شش هفته دوری باردیگر به لیگ برتر باز می گردد و این بار روی نیمکت گل گهر خواهد نشست.

توافق نهایی مجید جلالی با گل گهر

به گزارش" ورزش سه" تنها 6 هفته بعد از آغاز مسابقات لیگ برتر اولین جابه جایی روی نیمکت تیم ها رقم خورد و مجید جلالی بعد از توافق نهایی با گل گهر سیرجان در ادامه مسابقات هدایت این تیم را به عهده خواهد داشت.


جلالی فصل گذشته در نیم فصل و بعداز دو سال و نیم حضور در این تیم و کسب دو مقام ششم جدا شد و به تیم نساجی پیوست. او با نساجی لیگ برتر را در رتبه دهم به پایان رساند و این تیم در اولین سال حضورش در لیگ برتر ماندنی شد.


مربی باتجربه فوتبال ایران با یک عنوان قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در سوپرکاپ حالا یازدهمین تجربه متفاوت مربیگری اش را این بار در سیرجان تجربه می کند. او که در جوانی و با تیم خوب فوتبال تهران در دهه شصت (وحدت) مربیگری را آغاز کرد و بعد از حضور در تیم هایی چون هما، پیام مشهد، نوجوانان، جوانان و ارتش های ایران از لیگ سوم و به عنوان سرمربی تیم پاس پا به لیگ برتر گذاشت و در اولین سال حضورش توانست به مقام قهرمانی در لیگ برتر برسد.


او حالا و بعد از حضور در تیم های مختلف فوتبال ایران تجربه جدیدی را در تیم گل گهر سپری خواهد کرد. جلالی تیمی را تحویل می گیرد که اولین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه کرده و در حال حاضر با 3 امتیاز از شش بازی در رده پانزدهم جدول قرار دارد. ماموریت اصلی آقا معلم در گل گهر می تواند جدا کردن این تیم از منطقه خطر و حضور در جایگاهی مطمئن برای ماندن یک فصل دیگر در لیگ برتر باشد.

دیدگاه‌ها