کد خبر : 1643793 | 24 مهر 1398 ساعت 17:50 | 52.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای توتواسپورت

آلگری برای هدایت منچستر شرط گذاشت

مکس آلگری جدی ترین گزینه جانشینی اوله گنار سولسشر در منچستریونایتد است و در روزهای اخیر به این باشگاه بسیار هم نزدیک شده است.

آلگری برای هدایت منچستر شرط گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد طی هفته های اخیر عملکرد فاجعه باری از خود به جا گذاشته است و اوله گنار سولسشر نتوانسته نتایج خوبی با این تیم کسب کند. به گفته بسیاری در صورت شکست شیاطین سرخ مقابل لیورپول در هفته نهم لیگ برتر، احتمالا سولسشر از این تیم اخراج خواهد شد؛ موضوعی که باعث شده از حالا شایعات پیرامون جانشین او داغ دنبال شود.

در صورت اخراج اوله گنار سولسشر، شایعات حول محور حضور مکس آلگری، سرمربی سابق و 53 ساله یوونتوس روی نیمکت یونایتد است و حتی نشریه دیلی میل دو روز پیش مدعی شد مکس آلگری قصد دارد در صورت پذیرش هدایت منچستریونایتد، از پاتریس اورا به عنوان دستیار خود در اولدترافورد استفاده کند.

 

 

1413147

 

 

امروز نشریه تورینی توتواسپورت اما ادعا کرد که مذاکرات میان من‌یونایتد و آلگری وارد مراحل نهایی شده است و گفته می‌شود که یکی از شروط این مرد ایتالیایی دریافت حقوقی بالاتر از 6.5 میلیون پوند(7.5 میلیون یورو) در سال است که در یوونتوس دریافت می‌کرد.

روزنامه چاپ تورین در ادامه نوشته است در صورتی که آلگری به منچستریونایتد ملحق شود، ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات یوونتوس که در این فصل حتی یک بازی هم برای بانوی پیر انجام نداده را هم با خود خواهد برد. او اما تنها بازیکنی نیست که آلگری برای تغییر دادن اوضاع در اولدترافورد مدنظر دارد، چون امره جان را هم می‌خواهد.

امره جان برخلاف مانژوکیچ در این فصل فرصت بازی برای یوونتوس را داشته که البته بیشتر آنها به‌عنوان بازیکن تعویضی بوده است. او اما در فهرست بازیکنان بانوی پیر برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا جایی ندارد. امره جان با فوتبال انگلیس بیگانه نیست، چون پیش از پیوستن به یوونتوس در تابستان سال 2018، برای لیورپول توپ می‌زد.

 

آلگری در پایان فصل گذشته به همکاری‌اش با یوونتوس پایان داد و در حال حاضر بیکار است. اگر او با منچستریونایتد به توافق برسد، هدایت تیمی را برعهده خواهد گرفت که در هشت هفته سپری شده از لیگ برتر تنها دو پیروزی کسب کرده و الان در رده دوازدهم جدول قرار دارد.

 

 

1403091

دیدگاه‌ها