کد خبر : 1643818 | 24 مهر 1398 ساعت 19:35 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی های بونجاح از برانکو و شفر تا کی‌روش

تیم الجزایر در حالی موفق به شکست کلمبیا شد که بغداد بونجاح از این تقابل با کی‌روش، سربلند بیرون آمد.

گلزنی های بونجاح از برانکو و شفر تا کی‌روش

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته مسابقات جذابی در عرصه ملی برگزار شد که برخی از آن ها در چارچوب بازی های دوستانه بود. تیم کلمبیا در یکی از همین بازی ها به مصاف الجزایر رفت و در پایان با نتیجه ۳-۰ مغلوب شد تا سنگین‌ترین باخت تاریخش در برابر یک تیم آفریقایی را تحمل کند.

 

شکست شاگردان کی‌روش از زمانی استارت خورد که در دقیقه ۱۵ بازی، اولین حمله تیم الجزایر با شوتی استثنایی از بغداد بونجاح وارد دروازه داوید اوسپینا شد. او این شوت را از خارج محوطه جریمه و به شکل چیپ زد و با دقتی عجیب و غریب، آن را به تور دروازه کلمبیایی ها رساند تا تیم جمال بالماضی با نتیجه یک صفر پیش بیفتد.

عملکرد بغداد در دیگر دقایق بازی نیز درخشان بود اما مهم ترین لحظه از نمایش او، در همان دقیقه ۱۵ بود. جایی که با شوت فوق العاده اش روند هجومی تیم کلمبیا را مختل کرد و زمینه ساز پیروزی تیمش شد. پیروزی مقابل کارلوس کی‌روشی که بونجاح از گلزنی برابر تیم سابقش ایران باز مانده بود.

در آن دیدار که سال گذشته برگزار شد، خانزاده و منتظری به عنوان مدافعان میانی تیم ملی ایران موفق شدند بونجاح را به خوبی کنترل کنند و اجازه گلزنی به او را ندادند. ستاره الجزایری که انگیزه زیادی در مقابل تیم کی‌روش داشت، حتی یک کارت زرد هم گرفت و سرانجام با ناکامی تعویض شد.

 

این در حالی است که بغداد همیشه مقابل تیم های ایرانی عملکرد خوبی داشته است. در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ تیم پرسپولیس با السد قطر همگروه و در بازی رفت مغلوب این تیم شد. السدی ها آن مسابقه را با درخشش بونجاح به نفع خود خاتمه دادند و در بازی برگشت نیز اگر بدشانسی گریبان او را نمی‌گرفت، می‌توانست حداقل یک گل بزند. وی همچنین در بازی نیمه نهایی همان فصل هم یک گل در تهران به پرسپولیس زد و تا آستانه حذف این تیم پیش رفت.

درخشش بونجاح به تقابل با برانکو ایوانکوویچ ختم نمی‌شود. در همان سال و پیش از دیدار نیمه نهایی با سرخپوشان پایتخت، این مهاجم زهردار در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال نیز گل زد تا شکستی نسبتا سنگین را به تیم وینفرد شفر تحمیل کند.

 

حالا پس از گلزنی مقابل تیم های برانکو و شفر، نوبت کی‌روش بود که اسیر نمایش های بغداد بونجاح شود. مهاجمی که در ۲۰ بازی اخیر ملی و باشگاهی ۱۴ گل زده است.

 

دیدگاه‌ها