کد خبر : 1643840 | 24 مهر 1398 ساعت 20:41 | 64.5K بازدید | 0 دیدگاه

سادیو مانه حق دارد از صلاح شاکی باشد! (عکس)

آمار موید آن است محمد صلاح در خط حمله لیورپول خودخواهانه عمل می کند.

سادیو مانه حق دارد از صلاح شاکی باشد! (عکس)



به گزارش "ورزش سه"، در اوایل فصل و در جریان دیدار برنلی مقابل لیورپول، در لحظات پایانی محمد صلاح در شرایطی که سادیو مانه در یک موقعیت مسلم گلزنی قرار داشت، به وی پاس نداده و اقدام به ضربه زدن کرد که این رفتار با اعتراض ستاره سنگالی مرسی سایدی ها روی نیمکت و خطاب به یورگن کلوپ و دیگر نیمکت نشینان لیورپول همراه شد. حالا بررسی های نشریه دیلی میل نشان می دهد محمد صلاح در طول سال های اخیر کمتر میلی به همکاری با سادیو مانه داشته و در بسیاری از موارد خودخواهانه عمل کرده است.

 

به عنوان مثال در فصل جاری هنوز حتی یک پاس گل به سادیو مانه نداده و یک شانس گلزنی نیز برای وی خلق نکرده است. این در حالیست که ستاره سنگالی در همین فصل چهار شانس گلزنی برای محمد صلاح مهیا کرده که البته گلزن مصری هیچ کدام از آنها را تبدیل به گل نکرده است.

 

البته این روند در کل نشان می دهد سادیو مانه در طول حدود این دو فصل و نیم بیشتر علاقمند به همکاری با محمد صلاح بوده و نسبت به همبازی خود بیشتر برای وی خلق موقعیت کرده و پاس گل ارسال کرده است، اما به نظر می رسد افزایش روند خودخواهی های محمد صلاح دیگر صدای سادیو مانه را درآورده است؛ خصوصا با توجه به این موضوع که مانه مهاجم نوک لیورپول است و محمد صلاح بیشتر نقش وینگر راست را بازی می کند.

 

1443797

دیدگاه‌ها