کد خبر : 1643847 | 24 مهر 1398 ساعت 20:59 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره فرانسوی چلسی؛ رویای رئال مادرید و زیدان

رئال مادرید قصد دارد برای خرید انگولو کانته، ستاره فرانسوی چلسی اقدام کند.

ستاره فرانسوی چلسی؛ رویای رئال مادرید و زیدان


به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در سال های اخیر علاقه زیادی به خرید ستاره های چلسی نشان داده و بعد از جذب بازیکنانی چون تیبو کورتوا و ادن هازارد در دو تابستان اخیر، حالا و طبق ادعای دیلی میل آنها به دنبال جذب انگولو کانته، هافبک دفاعی چلسی برای تابستان بعدی هستند.

 

1443803

 

زین الدین زیدان علاقه زیادی به سبک بازی هافبک توانا، انرژیک و هموطن خود دارد و این هافبک 28 ساله می تواند سال بعد در برنابئو به میدان برود. چلسی تمایل زیادی به جذب خامس رودریگز، هافبک کلمبیایی رئال مادرید دارد و کهکشانی ها می خواهند از این بازیکن به عنوان بخشی از قرارداد انگولو کانته استفاده کنند.

 

خامس در تابستان امسال در آستانه جدایی از رئال مادرید قرار داشت، اما در نهایت عدم موفقیت در جذب بازیکنان دلخواه منجر به ماندن او در برنابئو شد. اما هنوز هم احتمال جدایی این هافبک کلمبیایی و خلاق از رئال وجود دارد و ممکن است چلسی مقصد بعدی خامس لقب گیرد.

 

رئال مادرید در حال حاضر در پست هافبک دفاعی از کمبود بازیکن رنج می برد و به جز کاسمیرو، بازیکنی در این پست در کلاس یک جهانی در اختیار ندارد. با انتقال احتمالی انگولو کانته، دست زیدان برای چینش ترکیب خود بازتر خواهد شد و بعد از ناکامی در جذب پل پوگبا، حالا زیزو می تواند با یکی از فرانسوی های مورد علاقه خود همکاری کند.

دیدگاه‌ها