کد خبر : 1643897 | 25 مهر 1398 ساعت 10:26 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

روایت ستاره تاتنهام از دربی خشن شبه‌جزیره کره

سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام گفت از اینکه در دربی خشن شبه‌جزیره کره بین دو تیم ملی کره جنوبی و کره‌شمالی مصدوم نشده و سالم بازگشته خوشحال است.

روایت ستاره تاتنهام از دربی خشن شبه‌جزیره کره

به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین، ستاره اهل کره جنوبی تاتنهام، از دیدار اخیر دو تیم ملی کره جنوبی و کره شمالی که در پیونگ‌یانگ پایتخت کره شمالی و در چارچوب مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا برگزار شد به عنوان دیداری بسیار خشن یاد کرد و گفت از اینکه در این بازی مصدوم نشده خوشحال است.

 

1443872

 

کره شمالی و کره جنوبی در یک بازی عجیب و غریب در پیونگ‌یانگ به مصاف هم رفتند. دیداری که در ورزشگاه خالی از تماشاچی و بدون حضور خبرنگاران و دوربین‌های فیلمبرداری برگزار شد و دو تیم در آن به تساوی 0-0 رضایت دادند.

 

سون در بازگشت به کره جنوبی در فرودگاه سئول به خبرنگاران گفت:" خیلی حیف شد که پیروز نشدیم ولی مسابقه خیلی خشن بود. تا حدی خشن بود که به نظرم همینکه توانستیم سالم و بدون آسیب‌دیدگی برگردیم در نوع خود یک موفقیت محسوب می‌شود".

 

ستاره  کره‌ای تاتنهام در ادامه گفت:" بازیکنان کره شمالی خیلی حساس و خشن بودند. در جریان بازی بارها بین دو طرف فحش‌های تند رد و بدل شد".

 

سون همچنین گفت از بازی در ورزشگاه خالی از تماشاچی پیونگ‌یانگ شوکه شده و به دلیل اینکه اجازه نداشته تلفن همراهش را به پیونگ‌یانگ ببرد، شب را راحت خوابیده است.

 

 

دیدگاه‌ها