کد خبر : 1644067 | 26 مهر 1398 ساعت 12:09 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

فن دایک: بازی با یونایتد مهم‌ترین بازی فصل نیست

ویرژیل فن دایک، ستاره هلندی باشگاه لیورپول، درباره دیدار حساس این تیم مقابل منچستریونایتد صحبت کرد.

فن دایک: بازی با یونایتد مهم‌ترین بازی فصل نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد و لیورپول روز یکشنبه در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. منچستر یونایتد این روزها وضعیت خوبی را تجربه نمی کند و تنها با ۹ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد. در سمت مقابل اما اوضاع برای لیورپول کاملاً متفاوت پیش رفته است. شاگردان یورگن کلوپ هر ۸ بازی ابتدایی خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و با قاطعیت تمام در صدر جدول قرار دارند.

 

ویرژیل فن دایک، مدافع ۲۸ ساله و هلندی لیورپول، پیش از دیدار حساس تیمش مقابل منچستر یونایتد، درباره این بازی و شرایط آن صحبت کرد. او گفت:" منچستر یونایتد اصلا شرایط خوبی ندارد. یونایتد یکی از بهترین دروازه بانان دنیا یعنی داوید دخیا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. همچنین آن ها ستاره خط هافبک خود یعنی پوگبا را نیز در بازی مقابل ما نخواهند داشت. با این وجود ما باید تنها روی عملکرد خود تمرکز کنیم.

 

1439800

 

یونایتد با وجود شرایط نه چندان خوبی که دارد، قطعاً برای پیروزی پا به زمین می گذارد تا با یک برد در مقابل ما روزهای بد خود را به فراموشی بسپارد اما با این وجود تیم ما قطعاً برای کسب هر سه امتیاز به میدان خواهد رفت. ما می خواهیم روند پیروزی‌های پیاپی خود را ادامه دهیم.

 

منچستر یونایتد اگرچه اعتماد بنفس خود را از دست داده است اما آن ها قطعاً می خواهند با پیروزی در برابر ما به دوران اوج بازگردند. تیم ما نیز قطعاً برای متر به متر زمین و دقیقه به دقیقه بازی برنامه خواهد داشت. لیورپول قطعاً به دنبال کسب هر سه امتیاز در این بازی خواهد بود.

 

دیدار مقابل یونایتد همچون بازی های لیگ قهرمانان اروپا بسیار حساس و جذاب خواهد بود اما به نظر من این مهم ترین بازی فصل ما نیست و ما قطعاً بازی‌های مهم تری در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر پیش رو خواهیم داشت."

 

فن دایک که چندی پیش موفق شد جایزه بهترین بازیکن سال اروپا را از آن خود کند، درباره شرایط فردی خود در لیورپول نیز گفت:" من دوست دارم که در همه بازی ها به عنوان یار ثابت به میدان بروم چرا که این موضوع قطعاً هیجان انگیز ترین قسمت زندگی یک فوتبالیست است که مهارت هایش را به رخ همگان بکشد.

 

قصد شکایت کردن ندارم اما در ۱۱ روز آینده ۴ بازی بسیار مهم خواهیم داشت و همه بازیکنانمان باید مراقب خودشان باشند اما در نهایت مردمی که به استادیوم می آیند به این موضوع که شما دیروز سرما خورده اید یا نه، کاری ندارند فقط دوست دارند که عملکرد فوق‌العاده ای را از شما ببینند. من تا به اینجا روند فوق‌العاده‌ای داشته ام و امیدوار هستم که آن را ادامه دهم."

 

دیدگاه‌ها