کد خبر : 1644081 | 26 مهر 1398 ساعت 14:05 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

مهلت سه روزه به رئال و بارسا به خاطر ال کلاسیکو

کمیته برگزاری بازی های فدراسیون فوتبال اسپانیا تا روز دوشنبه به رئال مادرید و بارسلونا وقت داده تا بر سر تاریخ جدید ال کلاسیکو به توافق برسند.

مهلت سه روزه به رئال و بارسا به خاطر ال کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، در حالی که قرار بود دیدار تیم های بارسلونا و رئال مادرید، روز 26 اکتبر (4 آبان) در ورزشگاه نوکمپ برگزار شود، اعلام حکم قطعی زندان برای تعدادی از اعضای جنبش استقلال کاتالونیا که در رفراندوم سال 2017 نقش داشتند، باعث ایجاد تنش در این ایالت شد. روز پنج شنبه، خیابان های بارسلونا و مناطق اطراف برای چهارمین روز پیاپی شاهد درگیری بین معترضان و نیروهای امنیتی بودند.

 

 

1444104

 

 

برای روز شنبه 4 آبان نیز یک همایش بزرگ و اعتصاب عمومی در بارسلونا پیش بینی شده است و به همین دلیل دولت اسپانیا برگزاری ال کلاسیکو در این روز را جایز ندانست. لالیگا ابتدا پیشنهاد تغییر میزبانی بازی از نوکمپ به برنابئو را ارائه داد. پیشنهادی که با مخالفت هر دو باشگاه روبرو شد و امروز کمیته برگزاری بازی های فدراسیون فوتبال اسپانیا هم رسما مخالفت خود را اعلام کرد. 

در بیانیه این کمیته آمده است که میزبانی ال کلاسیکو تغییر نخواهد کرد اما دو باشگاه بارسلونا و رئال تا روز دوشنبه 21 اکتبر(29 مهر) وقت دارند تا بر سر تاریخ جدید بازی به توافق برسند. تاریخ پیشنهادی فدراسیون فوتبال اسپانیا 18 دسامبر(27 آذر) است و لالیگا 7 دسامبر(16 آذر) را پیشنهاد داده است. اکنون باید دید رئال و بارسا روی چه تاریخی به توافق خواهند رسید.

 

 

1443806

 

دیدگاه‌ها