کد خبر : 1644086 | 26 مهر 1398 ساعت 14:52 | 49.5K بازدید | 0 دیدگاه

کوبو: به این دلیل رئال را به بارسا ترجیح دادم

تاکه فوسا کوبو ستاره ژاپنی جوان رئال تابستان در حالی راهی باشگاه کهکشانی ها شد که از بارسا و نیز پی اس جی پیشنهاد داشت.

کوبو: به این دلیل رئال را به بارسا ترجیح دادم

به گزارش "ورزش سه"، تاکه فوسا کوبو فوتبالش را از آکادمی لاماسیا بارسلونا آغاز کرد اما پس از محرومیت سال 2014 بارسا به دلیل جذب غیر قانونی چند بازیکن زیر 18 سال که کوبو را نیز شامل می شد، به ژاپن برگشت و به عضویت اف سی توکیو در آمد.

کوبو تابستان امسال از اف سی توکیو به رئال پیوست؛ در حالی که از بارسلونا هم پیشنهاد داشت. او با رئال راهی تور آمریکا شد و در چند بازی نیز به میدان رفت و خوش درخشید ولی زیدان از ابتدا گفته بود که کوبو متعلق به تیم دوم رئال است و جایی در تیم اول نخواهد داشت.

کوبو به قدری در بازی های پیش فصل رئال خوب بازی کرده بود که رسانه های اسپانیایی معتقد بودند او قطعا شایستگی حضور در تیم اول را دارد ولی زیدان موضع خود را تغییر نداد و در نهایت کوبو به صورت قرضی راهی مایورکا شد.

 

 

1444109

 

 

در آستانه بازی فردای رئال و مایورکا در ورزشگاه سنت مویکس، کوبو در مصاحبه با مارکا گفت که چرا رئال را به بارسا ترجیح داد:« وقتی یک بازیکن خارجی هستید و از سن پایین در باشگاهی مثل بارسا آموزش می بینید، برای تان سخت است که به یکباره از اسپانیا اخراج شوید. روزهای سختی را تا رسیدن به سن قانونی سپری کردم و زمانی که پیشنهاد رئال رسید، از برنامه های این باشگاه برای آینده ام خوشم آمد.

از دیدگاه ورزشی، طرحی که رئال برای من مدنظر داشت، جالب توجه تر از پیشنهادات دیگرم بود و مشخص بود که روی من برای آینده سرمایه گذاری کرده اند. رئال اصرار بیشتری برای جذب من داشت و مرتب پیگیر وضعیت من بود. در نهایت متقاعد شدم که به پیشنهاد رئال پاسخ مثبت بدهم. در اردوی تیم ملی ژاپن در برزیل بودم که انتقالم رسمی شد و نمی توانستم خوشحال تر از این باشم.»

 

 

 

دیدگاه‌ها