کد خبر : 1678054 | 24 فروردين 1399 ساعت 13:40 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

تاکه‌فوسا کوبو؛ مسی ژاپنی در راه است

نوجوان سابق لاماسیا؛ امید آینده رئال مادرید

تاکه‌فوسا کوبو، پدیده جوان ژاپنی که یکی از امیدهای آینده رئال مادرید به حساب می‌آید می‌گوید برای پوشیدن پیراهن سفید رئال در بازی‌های رسمی لحظه‌شماری می‌کند.

نوجوان سابق لاماسیا؛ امید آینده رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، تاکه‌فوسا کوبو، پدیده 18ساله ژاپنی که اولین بار در کودکی توسط بارسلونا کشف شده ولی در نهایت تصمیم گرفته رئال مادرید را انتخاب کند می‌گوید برای پوشیدن پیراهن سفیدرنگ رئال در بازی‌های رسمی لحظه‌شماری می‌کند. این پدیده جوان ژاپنی در حال حاضر بازیکن رئال مادرید است ولی به صورت قرضی در مایورکا توپ می‌زند.

 

کوبو که یکی از امیدهای رئال مادرید برای سالهای آینده به حساب می‌آید در مصاحبه‌ای با روزنامه آ اس گفت:" در اینکه باشگاهی مثل رئال مادرید با همه باشگاه‌های دیگر فرق دارد شکی نیست. رئال پر است از بازیکنان بسیار باکیفیت و راه پیدا کردن به ترکیب این تیم کار بسیار دشواری است ولی من به تلاش ادامه خواهم داد و منتظر فرصتی برای نشان دادن خودم خواهم ماند".

 

1490407

 

آرزوی بازی با پیراهن سفید رئال مادرید

کوبو در دوران پیش‌فصل امسال به همراه بازیکنان تیم اول رئال مادرید تمرین می‌کرد و پس از آن بود که به صورت قرضی به مایورکا فرستاده شد. این پدیده ژاپنی در همان زمان در تمرینات رئال نشان داد که چه جاه‌طلبی‌ای دارد. کوبو به آ اس گفت:" آینده به من بستگی دارد و شک ندارم که به جایگاه مد نظرم در رئال خواهم رسید. من در حال حاضر در مایورکا هستم و دارم تمام تلاشم را می‌کنم تا نشان دهم شایستگی حضور در رئال را دارم".

 

این پدیده ژاپنی می‌گوید هنوز نمی‌داند سال آینده چه وضعیتی خواهد داشت. او با اینحال به آ اس گفت:" ترجیح من مشخص است. هدف من این است که با پیراهن رئال در برنابئو بازی کنم. الان هر چه یاد می‌گیرم برای رسیدن به این هدف است".

 

1490408

 

ترجیح رئال به بارسلونا

کوبو که ابتدا توسط آکادمی لاماسیای بارسلونا کشف شده ولی بعد به کشورش ژاپن برگشته تا اینکه توسط رئال به اسپانیا دعوت شده درباره بازگشتش به اسپانیا و ملحق شدن به رئال گفت:" من امسال وقتی هیجده ساله شدم از باشگاه رئال افرادی به ژاپن آمدند و با من ملاقات کردند. برنامه آنها برای آینده باعث شد کفه ترازو به نفع آنها سنگین شود و من دیگر به بارسا فکر نکنم. برنامه خیلی جالبی بود. آنجا بود که فهمیدم رئال مادرید با بازیکنانش مثل اعضای یک خانواده رفتار می‌کند".

 

کوبو در باره دوران پیش‌فصل امسال و حضورش در تیم اول رئال گفت:" اوایل از اینکه کنار مشهورترین بازیکنان دنیا بودم کمی عصبی و دستپاچه شده بودم ولی به تدریج عادت کردم. زیدان با من خیلی خوب رفتار کردم. او مربی‌ای است که به جزئیات خیلی اهمیت می‌دهد و حواسش به همه چیز هست".

 

گذشته در بارسلونا

کوبو در ده سالگی با بارسلونا قرارداد امضا کرده و به این باشگاه می‌پیوندد. ولی مجازات بارسا توسط فیفا باعث می‌شود او به مدت یک سال نتواند در این باشگاه بازی کند. کوبو به ژاپن برمی‌گردد و در نهایت با ابراز تمایل رئال، راهی اسپانیا شده و به رقیب سنتی بارسا ملحق می‌شود.

 

پدیده ژاپنی در این باره گفت:" من از بارسلونا و همینطور از اف‌سی توکیو خیلی قدردان و سپاسگزارم. همینطور از یوکوهاما مارینوز و حالا هم مایورکا. همینطور از همه بازیکنان و مربیانی که به من کمک کردند پیشرفت کنم و به اینجا برسم".

 

1490406

 

لیونل مسی

کوبو درباره لیونل مسی ابرستاره بزرگ بارسلونا به آ اس گفت:" من مسی را شخصا نمی‌شناسم ولی او شخصیتی است که جوانهای زیادی در دنیا به او نگاه می‌کنند و از او الگو می‌گیرند. او نه تنها برای جوانهایی که آرزوی فوتبالیست شدن دارند بلکه برای فوتبالیست‌های واقعی هم یک الگو است. مسی برای من و خیلی چپ‌پاهای دیگر که خیلی بلندقد نیستند و خصوصیت اصلی بازی‌شان دریبل زدن و خوب استفاده کردن از توپ است مثل بت می‌ماند. مسی در این کار بهترین است".

 

دیدگاه‌ها