کد خبر : 1644099 | 26 مهر 1398 ساعت 16:01 | 57.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوئیس ساها:

بازگشت رونالدو به یونایتد رویایی خواهد بود

کریستیانو رونالدو در 34 سالگی همچنان یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و برای یوونتوس یک ستاره تعیین کننده محسوب می شود. هنوز خیلی ها رویای بازگشت او به یونایتد را دارند.

بازگشت رونالدو به یونایتد رویایی خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو بین سال های 2003 تا 2009 برای منچستریونایتد بازی می کرد و در آنجا بود که به شهرت رسید و سپس 9 سال تاریخی و فراموش نشدنی را در رئال پشت سر گذاشت و با پیراهن این تیم به 4 توپ طلای دیگر دست یافت.

رونالدو سال گذشته راهی یوونتوس شد و با این تیم قراردادی 4 ساله دارد اما شایعاتی مبنی بر جدایی زودهنگام او به گوش می رسد.

 

 

Louis Saha Cristiano Ronaldo

 

 

لوئیس ساها که بین سال های 2004 تا 2008 بازیکن یونایتد و هم تیمی رونالدو بود، در مورد او به "Compare.Bet" گفت:« رونالدو این روزها و در 34سالگی حتی بیشتر من را به وجد می آورد. وقتی بازی های او در یوونتوس را می بینم، به خوبی متوجه می شوم که چقدر نسبت به روزهایی که در یونایتد هم تیمی بودیم، باتجربه تر و بالغ تر شده است. کاری که او الان به عنوان یک فوتبالیست انجام می دهد، دیوانه کننده است. فیزیک بدنی او و مهارت هایش در زمین فوق العاده اند و تصور کنید چه تاثیری روی مهاجمان این دوران می گذارد.

وقتی در یونایتد بود، وسواس زیادی روی توپ داشت. در 90 دقیقه مرتب دوست داشت توپ به او برسد و از فوتبال لذت می برد. حتی رود فان نیستلروی در دوران اوجش هم به سطح رونالدو نمی رسید. هرگز بازیکنی با وسواس و ممارست او در تمرینات را ندیده ام. بازگشت او به منچستر فراتر از رویاست و بی نظیر. شاید گل های کمتری به ثمر برساند ولی بازگشتش به یونایتد فوق العاده خواهد بود.»

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها