کد خبر : 1644129 | 26 مهر 1398 ساعت 19:03 | 149.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپرت

دایی: مسی نه، رونالدو من را می‌گیرد

رکوردار فعلی آقای گلی جهان درعرصه ملی معتقد است رکوردش دیر یا زود توسط ستاره پرتغالی شکسته خواهد شد و از این بابت ناراحت نیست.

دایی: مسی نه، رونالدو من را می‌گیرد

 

به گزارش "ورزش سه"، این روزها مسابقات مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا علاوه بر جذابیت‌های که برای علاقه‌مندان فوتبال در ایران دارد همراه شده با تلاش کریستیانو رونالدو برای عبور از رکورد گلزنی علی دایی ستاره سرشناس و مهاجم سابق تیم ملی ایران که بازی به بازی به شکستن این رکورد که سالهاست به نام فوتبال ایران به ثبت رسیده است نزدیک می‌شود.


در همین ارتباط و درحالی‌که کریستیانو رونالدو تنها 16 گل تا شکستن این رکورد فاصله دارد، "گاتزتا دلو اسپرت" طی انتشار یک گزارشی به این موضوع اشاره کرده  که در ادامه به آن می پردازیم .


در ابتدای این گزارش که با عکسی از علی دایی با لباس تیم ملی ایران به چاپ رسیده آمده است:


علی دایی: رونالدو رکورد مرا می‌شکند، او بهترین است و من فکر می‌کنم او تنها کسی است که می‌تواند به این رکورد دست یابد.

 


در این گزارش که از علی دایی به‌عنوان "Great King" ((پادشاه بزرگ)) یاد می‌کند نقل‌قول شده است:
«در مورد شکستن این رکورد من نمی‌توانم تاریخ دقیقی را مشخص کنم اما آنچه مسلم است و با توجه به شناختی که از رونالدو دارم متوجه شده‌ام که این اعجوبه پرتغالی تصمیم گرفته فراتر از رکورد برود و دیر یا زود موفق به انجام چنین کاری خواهد شد و من از این موضوع اصلاً ناراحت نیستم. اما اکنون در این لحظه هیچ‌کسی هنوز موفق به انجام چنین کاری نشده است یعنی به ثمر رساندن 109 گل با لباس ملی.

 

1444149


دایی در ادامه با اشاره به اهمیت این رکورد برای خودش و ملت ایران گفت:
« من به این رکورد جهانی افتخار می کنم و در عین‌ حال فکر می‌کنم احساس من با تمام ملت ایران حس یکسانی است. از بابت دستاوردهایی که در دوران ورزشی‌ام داشته‌ام، خوشحالم. این رکورد فقط متعلق به من نیست بلکه متعلق به تمام مردم ایران است. شکسته شدن رکوردم توسط کریستیانو رونالدو برایم ناامیدکننده نیست زیرا تمام رکوردها برای شکسته شدن هستند. خوشحالم که بازیکن بزرگی چون رونالدو از رکوردم عبور خواهد کرد. واقعاً رونالدو و نحوه بازی او را دوست دارم. او هنوز در بهترین فرم است و از نظرم جزو سه بازیکن برتر تاریخ به شمار می‌رود. برای رونالدو آرزوی موفقیت دارم.»

 


در ادامه این گزارش از دایی درخصوص مسی و رونالدو سؤال می‌شود و از او می‌خواهند نظراتش را درباره این دو بازیکن بزرگ بیان کند.
«رونالدو نسبت به مسی، در بازی‌های ملی درخشش بیشتری دارد و به همین خاطر است که من معتقدم از بین مسی و رونالدو، ستاره پرتغالی از رکوردم عبور خواهد کرد. »

 

1444150

 


از دایی درباره احتمال قهرمانی یوونتوس در اروپا همراه با رونالدو سؤال می‌کنند که دایی در جواب می‌گوید:
« قهرمانی در لیگ قهرمانان از نظر من سخت‌تر از دستیابی به رکورد گل ملی است. در لیگ قهرمانان، تیم‌های دیگری هم هستند که انگیزه بالایی برای فتح لیگ قهرمانان دارند اما به نظرم یوونتوس با کریستیانو رونالدو شانس بالایی برای قهرمانی در اروپا دارد.»

دیدگاه‌ها